حضور قدرتمند شرکت های ایرانی در نمایشگاه ایران پلاست

حضور قدرتمند شرکت های ایرانی در نمایشگاه ایران پلاست
(یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۲:۰۵

مدیر کارخانه اشکان پلاستیک گفت:: برای نمایشگاه ایران پلاست استراتژی‌های فروش جدیدی را برنامه ریزی کرده ایم و با برندیگ بسیار قوی ظاهر خواهیم شد.

به گزارش نیپنا به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «شهرام رحیمی» مدیر کارخانه اشکان پلاستیک اظهار کرد: حضور در نمایشگاه ایران پلاست همواره تجربه خوبی برای شرکت ما بوده است. حضور در این رویداد علاوه‌ بر جذب مشتریان جدید باعث مطرح شدن برندینگ شرکت شده و همچنین به مشتریان صادراتی ما افزوده است. در نمایشگاه سال گذشته غرفه شرکت، خارج از سالن‌ها بود و بازدیدهای بسیاری داشتیم.

وی برای بهبود هر چه بهتر نمایشگاه پیشنهاد کرد: یکی از چالش‌های اصلی در این رویداد فضای نمایشگاهی است ، ویترین و متراژ غرفه از آپشن‌های اصلی یک شرکت در نمایشگاه به شمار می‌روند. بنابراین باید سازوکاری به وجود بیاید تا گرفتن فضای نمایشگاهی را آسان‌تر کند، این امر به غرفه‌سازی‌های بهتر می‌انجامد.

رحیمی با اشاره به این که اشکان پلاستیک با دست پُر به شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست می‌آید، گفت: برای این رویداد استراتژی‌های فروش جدیدی برنامه ریزی کرده ایم و با برندیگ بسیار قوی ظاهر خواهیم شد. شرکت ما در زمینه پلاستیک خانه به ویژه آشپزخانه فعالیت می‌کند و بیش از 400 نوع محصول مختلف تولید می‌کند. در نمایشگاه پیش رو 100 محصول عرضه می‌شود که سرویس جعبه همه کاره دایانا، که نوعی ارگانایزر است، یکی از آنهاست.

مدیر کارخانه اشکان پلاستیک عنوان کرد: حضور در هر نمایشگاه و رویدادی به شناخت بهتر برند در بازارهای هدف کمک می‌کند. اگر دولت در قالب سبد حمایتی بخشی از هزینه‌های شرکت در نمایشگاه‌ها را برای کسب و کارها پوشش دهد، می‌توان در نمایشگاه‌های خارجی نیز حضور پیدا کرد. این امر به تقویت صادرات کمک می‌کند که در نتیجه آن تولید و فروش تقویت می‌شود که درنهایت منجر به اشتغال‌زایی می‌شود، همچنین به مطرح شدن برندهای ایرانی در سطح منطقه نیز کمک می‌کند.

وی با اشاره به این که اشکان پلاستیک به کشورهایی چون افغانستان و عراق صادرات دارد، افزود: دعوت‌نامه‌های برای مشتریان داخلی و خارجی طراحی کرده‌ و فرستاده‌ایم تا از غرفه شرکت در نمایشگاه ایران پلاست بازدید کنند.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور ماه تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۷۰۹