نقش مهم ایران پلاست در برندینگ کسب و کارها

نقش مهم ایران پلاست در برندینگ کسب و کارها
(شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱) ۱۰:۳۱

مدیرعامل شرکت لیان زیبای شهر راز گفت: نمایشگاه ایران پلاست نقش مهمی در برندیگ کسب و کارها دارد، بنابراین باید در این رویداد حضور پیدا کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، سید ابراهیم فخری مدیرعامل شرکت لیان زیبای شهر راز با اشاره به این که سومین دوره‌ای است که در این نمایشگاه شرکت می‌کند، اظهار داشت: کیسه فریزر فود گرید شرکت ما از مواد سبک ساخته شده و میزان نگهداری مواد غذایی را تا دو برابر افزایش می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با شرکت در نمایشگاه ایران پلاست به اهداف از پیش تعیین شده خود رسیده‌اند، گفت: تا حدودی توانسته‌ایم به اهداف خود برسیم. حضور در این رویداد منجر به جذب مشریان جدید برای کسب و کار ما شده است. با این حال اگر تاریخ برگزاری نمایشگاه ثابت شود، محل برگزاری آن بهبود یابد و بازدیدکنندگان تخصصی‌تر شوند، بیشتر به نفع شرکت‌کنندگان خواهد بود.

فخری با بیان این که شرایط حضور در نمایشگاه ایران پلاست برای شرکت‌های مستقر در شهرستان‌ها سخت‌تر است، عنوان کرد: سال گذشته غرفه مناسبی به دست نیاوردیم اما در نمایشگاه امسال غرفه بزرگ‌تری برای شرکت گرفته‌ایم تا در شان واحد تولیدی و برندینگ شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت لیان زیبای شهر راز گفت: هر سال 4 تا 5 محصول جدید به سبد محصولات شرکت اضافه می‌کنیم و آنها را در نمایشگاه عرضه می‌کنیم. یکی از محصولات جدیدی که امسال در نمایشگاه عرضه می‌شود، کیسه فریزر فود گرید است که با مواد سبک ساخته شده و میزان نگهداری مواد غذایی را دو برابر می‌کند. معمولا فریزرهای فود گرید با مواد سنگین ساخته می‌شوند و از کپک زدن و له شدن مواد غذایی جلوگیری می‌کنند.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور ماه تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۶۸۱