ایران پلاست زمینه ساز ارتقای فروش است

ایران پلاست زمینه ساز ارتقای فروش است
(شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱) ۱۰:۲۵

مدیر عامل شرکت صنعت آتبین در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: نمایشگاه ایران پلاست محل مناسبی برای عرضه و معرفی تکنولوژی و فناوری صنعت و فروش صنعتی است و ما در سال های قبل، در این رویداد به اهداف خود رسیده ایم.

به گزارش نیپنا به نقل از  ستاد خبری ایران پلاست «سعید سواحلی مقدم» مدیر عامل شرکت صنعت آتبین در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: با توجه به پتانسیل بالای نمایشگاه ایران پلاست، باید شرایط و تسهیلات حضور شرکت های خارجی بیشتر فراهم شود.

مدیر عامل شرکت صنعت آتبین در خصوص نقش تبلیغات ادامه داد: اگر تبلیغات گسترده ای انجام شود تعداد بازدیدکننده بیشتری خواهیم داشت و قطعا این نمایشگاه پتانسیل زیادی دارد.

وی در خصوص رونمایی از محصولات جدید در نمایشگاه امسال تاکید کرد: محصولات شرکت ما ماشین آلات خط تولید و صنعت پلاستیک است که نمایندگی رسمی و انحصاری از کمپانی آسیایی و اروپایی داریم. در هر نمایشگاه دستاورد و فناوری جدید ماشین آلات در راستای نسل چهارم صنعتی را معرفی می کنیم امسال هم دستگاه گرانول ساز کامپاندر با تکنولوژی روز دنیا را معرفی و رونمایی می کنیم.

مقدم در خصوص بازدید شرکت های خارجی از نمایشگاه ایران پلاست تصریح کرد: برای شرکت هایی که صادرات دارند حضور بازدید کننده خارجی دارای اهمیت است، حضورشان برای ما نیز باعث دلگرمی و تشویق است.

وی ادامه داد: نمایشگاه فرصت تماس رودرو با مشتریان را برایمان فراهم کرده است. در 4 روز نمایشگاه با شرکت های جدید آشنا می شویم حتی غرفه های دیگر نیز می توانند مشتری احتمالی ما باشند و کمک کنند که اهداف و تارگت فروش شرکت ارتقا یابد. امیدواریم شاهد رشد صنعت و نمایشگاه در ایران بیش از پیش باشیم.

نمایشگاه ایران پلاست 30 شهریور تا 2 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

تعداد بازدید : ۵۵۰