رونمایی از تریگر بطری شوینده در نمایشگاه ایران پلاست

رونمایی از تریگر بطری شوینده در نمایشگاه ایران پلاست
(شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱) ۱۰:۱۹

مدیر عامل شرکت صدرا نگین پاسارگاد درباره ارائه محصول جدید در نمایشگاه ایران پلاست گفت: محصول جدید ما تریگر بطری شوینده است که در نمایشگاه امسال رونمایی خواهد شد.

به گزارش نیپنا به نقل از ستاد خبری ایران پلاست «محمدجلال همت زاده» مدیر عامل شرکت صدرا نگین پاسارگاد در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه ایران پلاست گفت: بهتر است که شرکت های بزرگ و کوچک را کنار هم جمع کنند و شرایط به گونه ای باشد که شرکت های دانش بنیان و جدید هم بتوانند حضور داشته باشند؛ امیدوارم ما هم امسال بتوانیم با مشکلاتی که وجود دارد محصولات خودمان را عرضه کنیم.

همت زاده با بیان اینکه امسال پانزدهمین دوره ای است که در نمایشگاه حضور داریم گفت: ما هر ساله در نمایشگاه شرکت کردیم یک سال به خاطر کرونا حضور نداشتیم.

وی افزود: این نمایشگاه به صورت تخصصی و مخصوص صنف پلاستیک است، نمایشگاه به افرادی که دنبال محصول جدیدی هستند کمک می کند.

همت زاده ادامه داد: نمایشگاه به ما کمک کرده تا بتوانیم مشتری های جدیدی پیدا کنیم مشتریانی که ما را نمی شناختند در نمایشگاه ما را پیدا کردند. اما نکته اینجاست که باید در برگزاری هر نمایشگاهی تمهیدات لازم صورت بگیرد.

مدیر عامل شرکت صدرا نگین پاسارگاد در خصوص ارائه محصول جدید در نمایشگاه ایران پلاست تصریح کرد: محصول جدید ما تریگر بطری شوینده است که در نمایشگاه امسال رونمایی می شود و استقبال خوبی هم قطعا صورت می گیرد.

وی در خصوص مشتریان خارجی گفت: عراق، افغانستان و ترکمنستان مشتریان خارجی ما بودند و قطعا امسال هم بازرگانان خارجی در غرفه ما حضور پیدا می کنند.

نمایشگاه ایران پلاست 30 شهریور تا 2 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

تعداد بازدید : ۶۲۷