هدف گذاری صنایع پایین دستی برای افزایش بازارهای صادراتی

هدف گذاری صنایع پایین دستی برای افزایش بازارهای صادراتی
(شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱) ۱۰:۰۹

مدیر فروش شرکت البرز پلیمر سپاهان گفت: شرکت ما با حضور در نمایشگاه ایران پلاست توانسته است به کشورهای خارجی از جمله عراق و ارمنستان محصول صادر کند.

به گزارش نیپنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «محمد جان قربان» مدیر فروش شرکت البرز پلیمر سپاهان اظهار کرد: تقریبا در تمامی دوره‌های نمایشگاه ایران پلاست شرکت داشته‌ایم. این نمایشگاه تاثیر خوبی برای جذب مشتریان جدید از داخل و خارج کشور داشته است. شرکت ما با حضور در این نمایشگاه توانسته به کشورهای خارجی از جمله عراق و ارمنستان محصول صادر کند.

وی برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه ایران پلاست بیان کرد: پانزدهیمن دوره این نمایشگاه بهمن سال گذشته برگزار شده و دوره شانزدهم نیز اواخر شهریور تا اوایل مهر ماه برگزار می‌شود؛ با توجه به این که نمایشگاه ایران پلاست بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد حوزه پلاستیک و پلیمر کشور به شمار می رود و نمایشگاهی بین‌المللی است باید در برنامه‌ریزی آن به نوعی بازنگری صورت گیرد.

محمد جان قربان پیشنهاد داد تا این رویداد نیز مانند تمامی نمایشگاه‌های بین‌المللی دیگر دارای تاریخ ثابتی باشد تا شرکت‌کنندگان خارجی نیز از زمان برگزاری آن اطلاع داشته باشند.

این مدیر فروش اظهار کرد: در شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از جدیدترین خط تولید نوار آبیاری رونمایی می‌کنیم.

مدیر فروش شرکت البرز پلیمر سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا این شرکت توانسته با حضور در نمایشگاه ایران پلاست به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد، گفت: تجربه ما از شرکت در نمایشگاه ایران پلاست هر سال با سال قبل متفاوت بوده است با این حال توانسته‌ایم با حضور در این رویداد به تمامی اهداف خود برسیم.

جان قربان با اشاره به این که شرکت البرز پلیمر سپاهان در حوزه ساخت ماشین آلات حوزه پلیمر فعالیت می‌کند، عنوان کرد: هر سال در نمایشگاه از خط‌های تولیدی جدید رونمایی می‌کنیم و در شانزدهمین دوره این رویداد نیز از خط تولید نوار آبیاری رونمایی خواهیم کرد که طراحی آن به روز شده و خطاهای نمونه‌های قبلی را ندارد.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۵۰۸