مشارکت صنعت پتروشیمی در به صفر رساندن مدارس سنگی و کانکسی استان ­های هدف

مشارکت صنعت پتروشیمی در به صفر رساندن مدارس سنگی و کانکسی استان ­های هدف
(پنج شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱) ۱۹:۵۹

مطالعه اولیه برای به صفر رساندن مدارس سنگی و کانکسی استان­های هدف با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس کشور و در راستای اجرای طرح شهید پناهی در حال تکمیل است.

به گزارش نیپنا و به نقل از دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، مطالعات اولیه برای به صفر رساندن مدارس سنگی و کانکسی استان­های هدف با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس کشور و در راستای اجرای طرح شهید پناهی انجام و داده های لازم برای انعقاد تفاهم­نامه در حال تکمیل است.

علی ربانی مشاور اجتماعی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره این مطالع اظهارکرد: صنعت پتروشیمی در سنوات گذشته بیش از 65 مدرسه را در نقاط مختلف کشور تکمیل و تحویل آموزش و پرورش نموده و هم­ اکنون 8 مدرسه را با اعتباری معادل 220 میلیارد ریال در دست تکمیل دارد.

ربانی افزود: این رویکرد در راستای استراتژی ­های حمایت از آموزش و ایجاد زیرساخت ­­های دارای منافع مشترک و با هدف کاهش تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل و برقراری عدالت آموزشی با بهبود شاخص­ های آموزش  و پیگیری می­ شود.

دبیر شورای عالی مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، از شرکت­ های پتروشیمی که با رویکرد علمی و براساس استانداردها و شاخص ­های متأثر از فعالیت صنعت در محیط پیرامونی و در راستای استراتژی مصوب و مصوبات شورای عالی مسئولیت اجتماعی به تعریف پروژه ­های مسئولیت اجتماعی اهتمام می­ ورزند تقدیر و تشکر نمود.

تعداد بازدید : ۱,۳۴۰