نمایشگاه ایران پلاست؛ فضایی برای شناخت عوامل بازار و شرکت های هدف

نمایشگاه ایران پلاست؛ فضایی برای شناخت عوامل بازار و شرکت های هدف
(چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱) ۱۰:۴۳

مدیرعامل شرکت آزما پلیمر سام گفت: فضای نمایشگاه ایران پلاست تعاملی است و در کنار کسب و کارهایی که محصولات خود را عرضه می‌کنند، عوامل بازار و شرکت‌های هدف نیز حضور دارند.

به گزارش نیپنا به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «سعید پورسعیدی» مدیرعامل شرکت آزما پلیمر سام عنوان کرد: دومین باری است که در نمایشگاه ایران پلاست شرکت می‌کنیم و محصولات جدیدی را در این دوره رونمایی می‌کنیم که شامل دو مدل جدید از دستگاه‌های آزمایشگاهی حوزه پلیمری است. وجه تمایز این محصولات با نمونه‌های مشابه موجود در بازار، کیفیت بالا و قیمت ارزان‌تر آنهاست. این ویژگی‌ها باعث می‌شود شرکت‌ها و صنایع بتوانند به راحتی تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را تأمین کنند.

وی در خصوص تجربه پیشین شرکت در نمایشگاه ایران پلاست بیان کرد: حضور در این رویداد نه تنها منجر به جذب مشتریان جدید شد بلکه باعث شناخته شدن شرکت آزما پلیمر سام در بازار شد. فضای این نمایشگاه تعاملی است و در کنار کسب و کارهایی که محصولات خود را عرضه می‌کنند، عوامل بازار و شرکت‌های هدف نیز حضور دارند. خروجی چنین رویدادهایی در دراز مدت مشخص می‌شود و بخش بزرگی از آن به سیاست‌های شرکت و نحوه برقراری ارتباط با مشتریان و سرمایه‌گذاران برمی‌گردد.

پورسعیدی برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه ایران پلاست گفت: نمایشگاه زمان برگزاری ثابتی ندارد زمان برگزاری چنین رویدادی باید ثابت باشد تا شرکت‌ها بتوانند برای حضور در آن برنامه‌ریزی کنند. این امر بر میزان بازدید و استقبال از نمایشگاه نیز تاثیر می‌گذارد.

مدیرعامل شرکت آزما پلیمر اظهار کرد: کار اصلی شرکت ما طراحی و ساخت ابزارهای کنترل کیفی و آزمایشگاهی پلیمری است. عمر تأسیس شرکت ما کوتاه است و بنابراین با مشتریان خارجی ارتباط گسترده‌ی نداریم با این حال اقداماتی برای صادرات انجام داده‌ایم.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۷۰۲