نمایشگاه ایران پلاست مهم‌ترین رویداد حوزه پلاستیک و پلیمر ایران

نمایشگاه ایران پلاست مهم‌ترین رویداد حوزه پلاستیک و پلیمر ایران
(چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱) ۱۰:۴۰

مدیرعامل شرکت صنایع پلاستیک یونسی گفت:نمایشگاه ایران پلاست مهم‌ترین رویداد حوزه پلاستیک و پلیمر به شمار می‌رود و امیدواریم با حضور در این نمایشگاه با بازرگانان خارجی نیز ارتباط بگیریم.

به گزارش نیپنا به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، امیرحسین یونسی مدیرعامل شرکت صنایع پلاستیک یونسی بیان کرد: شرکت ما دو سال قبل تاسیس شده و اولین باری است که در نمایشگاه ایران پلاست شرکت می‌کنیم و هدف ما از شرکت در این رویداد جذب مشتریان جدید است.

وی افزود: نمایشگاه ایران پلاست مهم‌ترین رویداد حوزه پلاستیک و پلیمر به شمار می‌رود و امیدواریم با حضور در این نمایشگاه با بازرگانان خارجی نیز ارتباط بگیریم.

یونسی با اشاره به این که حدود دو سال از تأسیس صنایع پلاستیک می‌گذرد، عنوان کرد: شرکت ما در حوزه کالاهای یک‌بار مصرف لوکس فعالیت می‌کند، در حال حاضر محصولات در بازار داخلی عرضه می‌شود با این حال امید می‌رود با حضور در نمایشگاه ایران پلاست بتوانیم مشتریان خارجی نیز جذب کنیم تا شرایط صادرات فراهم شود.

مدیرعامل شرکت صنایع پلاستیک یونسی گفت: در نمایشگاه امسال از نوعی لیوان یک بار مصرف رونمایی می‌کنیم که شکل و طرح جدیدی دارد و برای اولین بار در کشور عرضه می‌شود.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

تعداد بازدید : ۶۵۲