رونمایی از تریگرهای تولید ایران در نمایشگاه ایران پلاست

رونمایی از تریگرهای تولید ایران در نمایشگاه ایران پلاست
(دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱) ۱۰:۳۷

مدیرعامل شرکت صدرانگین پاسارگادگفت: محصول جدید (تریگر) در نمایشگاه ایران پلاست به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های آسیا رونمایی و معرفی خواهد شد.

به گزارش نیپنا ، محمد جلال همت زاده مدیرعامل شرکت صدرانگین پاسارگاد در گفت و گو با ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست اظهار داشت: این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پریفرم پت و درب در دو دهه اخیر می باشد. در این حوزه محصولاتی با بالاترین کیفیت و تنوع از لحاظ وزن و دهانه و تیراژی بالغ بر دو میلیون قطعه در روز تولید می کند.

یکی از دستاوردهای مهم این مجموعه صادرات به کشورهایی همچون عراق، افغانستان، ترکمنستان، روسیه و برخی از کشورهای آفریقایی است.

همت زاده افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی، اشتغال آفرینی دانش بنیان، با راه اندازی خط تولیدی تمام اتوماتیک و مکانیزه توسط تیم مجرب و متخصص خود محصولی جدید (تریگر) را با کیفیت عالی توسط تیم مجرب و متخصص خود به بازار عرضه نماید.

مدیرعامل صدرانگین پاسارگاد تاکید کرد: نمایشگاه ایران پلاست به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های آسیا فرصتی مناسب برای ارائه این محصول با نام تجاری افشانه پلیمر کیان است.

نمایشگاه ایران پلاست 30 شهریور تا 2 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

تعداد بازدید : ۷۷۰