ایران پلاست فرصتی برای ارائه توانمندی های سازندگان ماشین آلات

ایران پلاست فرصتی برای ارائه توانمندی های سازندگان ماشین آلات
(شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱) ۱۲:۰۲

مدیربازرگانی شرکت کاجاران، در خصوص وضعیت بازار ماشین آلات صنایع پایین دستی پلیمری گفت: در بازار ماشین آلات وضعیت مناسبی داریم، تحریم ها سبب شد که تا این صنعت درداخل کشور رونق پیدا کند و ماشین آلات بیشتری را به بازار ارایه کنیم.

کاجونی ابراهیمی مدیربازرگانی شرکت کاجاران، تصمیم شورای سیاست گذاری ایران پلاست برای برگزاری این رویداد در مهر ماه را خوب توصیف کرد.

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست، وی درباره ارایه محصولات این شرکت در نمایشگاه ایران پلاست سال جاری توضیح داد: امسال محصول جدیدی نداریم. ما ماشین ساز و دستگاه ساز هستیم چون نمایشگاه به صورت سالانه برگزار می شود در یک سال نمی شود ماشین جدیدی طراحی کرد، به همین دلیل نمایشگاه های خارجی هر 2 یا 3 سال یک بار برگزار می شوند، پیشنهاد ما برگزاری این رویداد به صورت 2 سالانه است تا بتوانیم ایده و نوآوری جدیدی داشته باشیم و در نمایشگاه ارایه کنیم.

ابراهیمی در خصوص بهترین زمان برگزاری نمایشگاه پیشنهاد داد: به نظرم ماه آذر و دی ماه بهترین زمان برگزاری نمایشگاه است.

وی درباره تصمیم شورای سیاست گذاری ایران پلاست برای برگزاری این رویداد در دهه دوم مهر ماه هر سال در دوره های بعد، گفت: مهر ماه و اواخر آن زمان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه است، هر چه به آخر سال نزدیک شود بهتر است، اغلب ماشین آلات در ابتدا و پایان سال خریداری می شوند.

ابراهیمی در خصوص وضعیت بازار ماشین آلات خاطر نشان کرد: در بازار ماشین آلات رونق داریم، تحریم ها به ما کمک کرد که ماشین آلاتی وارد نشود تا این صنعت رونق پیدا کند و ماشین آلات بیشتری را به بازار ارایه دهیم.
تعداد بازدید : ۷۲۴