ایران پلاست مسیری برای استاندارد سازی کیفیت تولید محصولات

ایران پلاست مسیری برای استاندارد سازی کیفیت تولید محصولات
(سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱) ۱۰:۴۶

مدیر پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی شرکت رنگدانه سیرجان، با اشاره به جایگاه ایران پلاست در برقراری همکاری ها و مشارکت های جدید، گفت: اگر بتوانیم با کشورهایی با توانمندی و تکنولوژی بالا همکاری و تبادل دانش فنی داشته باشیم، از نظر افزایش سطح کیفیت تولید محصولات و استانداردسازی موفق تر خواهیم بود.

به گزارش نیپنا به نقل از  ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «عبدالامیر منصوری» مدیر پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی شرکت رنگدانه سیرجان، درباره حضور هیئت ها و بازرگانان خارجی در رویداد ایران پلاست، گفت: به طور کلی کشورهای CIS مشتریان بسیار خوبی برای بازار ایران هستند.

وی با بیان تجربه دوره قبل حضور در نمایشگاه ایران پلاست و دیدار و گفتگو با بازرگانان قزاقستان، افزود: همه ما منتظر هستیم تا بر طرف شدن برخی از موانع حضور کشورها و مشتریان خارجی در ایران، شاهد حضور فعال شرکت های خارجی در نمایشگاه ایران پلاست باشیم.

مدیر پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی شرکت رنگدانه سیرجان، ادامه داد: در حال حاضر کشورهایی مانند؛ افغانستان، عراق، ترکیه و کشورهای CIS بازارهای هدف صادراتی ما هستند، اما به دنبال ورود به بازارهای اروپایی هستیم.

منصوری با اشاره به جایگاه ایران پلاست در برقراری همکاری ها و مشارکت های جدید، گفت: به باور بنده هر مقدار که بتوانیم با کشورهایی با توانمندی و تکنولوژی بالا همکاری و تبادل دانش فنی داشته باشیم، از نظر افزایش سطح کیفیت تولید محصولات و استانداردسازی موفق تر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از مجریان نمایشگاه ایران پلاست، خاطر نشان کرد: مزیت برگزاری نمایشگاههای تخصصی در کشور، علاوه بر بهبود تعاملات و همکاری ها با تولیدی کنندگان داخلی، فرصتی برای حضور شرکت ها و مشتریان خارجی است و به نظر می رسد برگزارکنندگان باید زمینه حضور این شرکت ها را فراهم کنند.

تعداد بازدید : ۶۰۴