ایران پلاست برند برتر نمایشگاهی است

ایران پلاست برند برتر نمایشگاهی است
(یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱) ۱۲:۱۱

رییس هیئت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: نمایشگاه ایران پلاست از برندهای برتر نمایشگاهی در منطقه است و طبق روال سال های گذشته با هدف ارائه توانمندی ها و دستاوردهای صنایع پایین دستی پتروشیمی در نمایشگاه ایران پلاست امسال حضور خواهیم داشت .

به گزارش نیپنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست ، حسین دُر رییس هیئت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی با تاکید بر این نکته که نمایشگاه ایران پلاست از برندهای برتر نمایشگاهی در منطقه است، گفت: طبق روال سالهای گذشته در نمایشگاه ایران پلاست امسال حضور خواهیم داشت و با هدف ارائه توانمندی ها و دستاوردهای صنایع پایین دستی پتروشیمی علاوه بر اعضا، میهمانان ویژه ای از سوی این اتحادیه برای بازدید از نمایشگاه دعوت شده اند که در میان آنها هم از مدیران اجرایی و هم از مدیران حوزه قانونگذاری حضور خواهند داشت.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی تصریح کرد: نمایشگاه ایران پلاست به صورت بالقوه از برترین پلاست ها در منطقه است و می تواند در سطح دنیا هم بدرخشد.

حسین دُر، افزود: این اتحادیه شامل ۵۴۸۱ واحد تولیدی صنفی و صنعتی فعال در سراسر کشور است و توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی از نگاه ملی بی‌اثر کردن تحریم‌ها، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی را به‌دنبال خواهد داشت.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های تأمین نیاز صنایع پایین‌دستی پتروشیمی به نقش تأثیرگذار صنعت پتروشیمی در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: ۱۶ کشور هدف اقتصادی ما ۱۳۴ میلیارد دلار واردات محصولات پایین‌دستی پتروشیمی دارند. کشور ایران از نظر دانش پلیمری رتبه هفتم دنیاست و ظرفیت توسعه صنایع پلیمری در کشور وجود دارد و تجربه‌های موفقی در این زمینه در کشور کسب شده است.

ایران پلاست شانزدهم 30 شهریور تا 2 مهرماه در محل دایمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود.

تعداد بازدید : ۵۵۷