ایران پلاست یک تبلیغ زنده و گویا است

ایران پلاست یک تبلیغ زنده و گویا است
(یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱) ۱۲:۰۴

رییس انجمن همگن پلاستیک گفت: از شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیرنمایشگاه ایران پلاست برای احیای شورای سیاست گذاری نمایشگاه ایران پلاست قدردانی می کنیم.

به گزارش نیپنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، مهرداد صادقی نکو رییس انجمن همگن پلاستیک استان تهران اظهار  داشت: ایران پلاست فرصتی است برای همه فعالین صنعت پلاستیک تا توانمندی های خود را در معرض دید همگان قرار دهند و نه تنها به معرفی محصولات و فعالیتهای خود بپردازند بلکه در ایران پلاست مدیران ارشد می توانند با مشارکت و همکاری با یکدیگر عمق بیشتری در روابط تجاری فی مابین ایجاد کنند. 

رییس انجمن همگن پلاستیک استان تهران تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه ایران پلاست و نشان دادن توانمندی های صنعت پلیمر به مردم ، دولتمردان و همسایگان کشور و خریداران خارجی باعث می شود که ما رتبه های بهتری را در مقابل صنایع دیگر کسب کنیم و در تصمیم سازی ها دربین صنایع مختلف گوی سبقت را بربائیم . 

وی تصریح کرد: ایران پلاست یک تبلیغ زنده و گویا است چون از تولیدکننده، توزیع کننده و مصرف کننده همه در یک زمان و مکان دور هم جمع می شوند.

صادقی نکو تصریح کرد: در مورد شورای سیاست گذاری نیز از شرکت ملی صنایع پتروشیمی بخصوص آقای بنوی باید تشکر کرد که این شورا را در این دوره احیاء کردند و نظر تشکل ها را در تصمیم گیری ها لحاظ نمودند . به اعتقاد من به شورای سیاست گذاری حتی بعد از پایان نمایشگاه هم نیاز است و لازم است جلسات ادامه پیدا کند.

صادقی نکو یادآور می شود:  امیدواریم در این دوره و دوره های آتی با شناخت بهتر مشکلات، شاهد برگزاری با شکوه ایران پلاست باشیم.

 

اظهار داشت: ایران پلاست فرصتی است برای همه فعالین صنعت پلاستیک تا توانمندی های خود را در معرض دید همگان قرار دهند و نه تنها به معرفی محصولات و فعالیت های خود بپردازند بلکه در ایران پلاست مدیران ارشد می توانند با مشارکت و همکاری با یکدیگر عمق بیشتری در روابط تجاری فی مابین ایجاد کنند.

رییس انجمن همگن پلاستیک استان تهران تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه ایران پلاست و نشان دادن توانمندی های صنعت پلیمر به مردم ، دولتمردان و همسایگان کشور و خریداران خارجی باعث می شود که ما رتبه های بهتری را در مقابل صنایع دیگر کسب کنیم و در تصمیم سازی ها دربین صنایع مختلف گوی سبقت را بربائیم .

وی تصریح کرد: ایران پلاست یک تبلیغ زنده و گویا است چون از تولیدکننده، توزیع کننده و مصرف کننده همه در یک زمان و مکان دور هم جمع می شوند.

صادقی نکو افزود: در مورد شورای سیاست گذاری نیز از شرکت ملی صنایع پتروشیمی بخصوص آقای بنوی باید تشکر کرد که این شورا را در این دوره احیاء کردند و نظر تشکل ها را در تصمیم گیری ها لحاظ نمودند . به اعتقاد من به شورای سیاست گذاری حتی بعد از پایان نمایشگاه هم نیاز است و لازم است جلسات ادامه پیدا کند.

صادقی نکو یادآور شد:  امیدواریم در این دوره و دوره های آتی با شناخت بهتر مشکلات، شاهد برگزاری با شکوه ایران پلاست باشیم.

تعداد بازدید : ۵۲۷