حضور فعال انجمن ماشین سازان در ایران پلاست شانزدهم

حضور فعال انجمن ماشین سازان در ایران پلاست شانزدهم
(چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱) ۱۳:۴۵

رئیس انجمن ماشین سازان ایران درباره تعامل این تشکل با شرکت ملی صنایع پتروشیمی در برگزاری نمایشگاه ایران پلاست گفت: تعامل خوبی میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی با انجمن ماشین سازان ایران وجود دارد.

به گزارش نیپنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست ، رئیس انجمن ماشین سازان ایران گفت: با توجه به رعایت همه موارد برای برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست، انتظار می رود این دوره هم به صورت مطلوب برگزار شود و در پایان شرکت کنندگان هم رضایت نسبی از آن را خواهند داشت.

هرویک یاری جانیان در باره نحوه برگزاری این دوره از نمایشگاه، گفت: به نظر بنده در این دوره همه موارد رعایت شده است و انتظار داریم که شاهد برگزاری رویدادی خوب در این صنعت باشیم.

وی در همین ارتباط ادامه داد: به نظر بنده با توجه به تجربه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در برگزاری چندین دوره از نمایشگاه ایران پلاست، این دوره هم به صورت مطلوب برگزار می شود و در پایان هم شرکت کنندگان رضایت نسبی از آن را خواهند داشت.

یاری جانیان گفت: نمایشگاه ایران پلاست بزگترین رویداد برای فعالان این صنعت است و با توجه به برگزاری دوره های قبل، همه این ادوار خوب بوده است.

رئیس انجمن ماشین سازان ایران درباره تعامل این تشکل با شرکت ملی صنایع پتروشیمی در برگزاری نمایشگاه ایران پلاست اظهار داشت: همواره یک تعامل خوب بین شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تشکل ماشین سازان ایران وجود داشته و بین طرفین رضایت وجود دارد.

تعداد بازدید : ۱,۰۱۵