گسترش بازارهای فجر انرژی به صنعت دارو

گسترش بازارهای فجر انرژی به صنعت دارو
(سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱) ۱۲:۰۵

رئیس بازرگانی شرکت فجر انرژی با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه فارمکس 2022 گفت: فجر انرژی در جهت تکمیل ظرفیت های جذب نشده و مازاد محصولات خود، برای حضور در بازارهای خارج از منطقه ویژه تلاش می کند.

  به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومیشرکت فجر انرژی خلیج فارس محمد علی بخشی رئیس بازرگانی  این شرکت اظهار داشت: بر اساس مدل کسب و کار شرکت فجر انرژی، بازار مشتریان اصلی ما در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است اما به علت وجود ظرفیت‌های جذب نشده و مازاد بر نیاز مشتریان منطقه محصولات تولیدی، همواره به دنبال حضور در بازارهای خارج از منطقه برای محصولات قابل انتقال نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت فجر در نمایشگاه فارمکس حضور دارد؛ افزود: هدف ما از حضور در نمایشگاه بین المللی فارمکس ۲۰۲۲ شناسایی بیشتر بازار هدف در محصولات گازهای صنعتی مایع شده آرگون، اکسیژن و نیتروژن و تلاش برای استفاده از تمامی ظرفیت مازاد تولید فجر در زمینه این سه محصول است.

رئیس بازرگانی شرکت فجر انرژی با اشاره به فضای مذاکره‌ای این نمایشگاه، ادامه داد: ما در فارمکس ۲۰۲۲ به دنبال شناسایی نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان این عرصه، شناخت پتانسیل‌های جدید، توسعه محصولات بازار و گفتگو با فعالان این عرصه و شناخت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان بازار نیز هستیم.

وی با اشاره به عرضه برخی محصولات فجر در بازار بورس و با تاکید بر لزوم افزایش درآمد سهامداران شرکت فجر افزود: معرفی مزیت‌های محصولات فجر انرژی از جمله قیمت، کیفیت و پایدار بودن تولید و همچنین هدایت و تشویق مشتریان به خرید محصولات با کیفیت عرضه شده در بورس از دیگر جنبه‌های حضور فعال ما در این نمایشگاه است.

علی بخشی با اشاره به نمایشگاه فارمکس، گفت: فارمکس رویداد داروسازی کشور است که توسط صنف مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی با مشارکت سازمان غذا و دارو که در طول برپایی این رویداد، شرکت کنندگان می‌توانند در برنامه‌های متنوع این نمایشگاه نظیر کارگاه.ها، کنفرانس‌ها و سخنرانی‌های متخصصین و مدیران صنعت حضور پیدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه فارمکس از یکم تا چهارم شهریور ماه در محل نمایشگاه ایران مال تهران دایر است و غرفه شرکت فجر در طبقه دوم این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۷ آماده میزبانی از بازدید کنندگان است.

تعداد بازدید : ۱,۰۱۲