اجماع فعالان صنعت پتروشیمی برای حضور در 3 رویداد بین المللی

اجماع فعالان صنعت پتروشیمی برای حضور در 3 رویداد بین المللی
(دوشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۷:۰۲

شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی با حضور در 3 رویداد بزرگ بین المللی آخرین دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران را به نمایش می گذارند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، جلسه تبیین و هم اندیشی فعالان صنعت پتروشیمی ایران برای حضور در نمایشگاه K آلمان، نمایشگاه ایران پلاست و چهاردهمین همایش بین المللی IPF امروز دوشنبه (31 مردادماه) با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران ارشد این شرکت، مدیران عامل هلدینگ های پتروشیمی و تعدادی از مدیرعامل های شرکت های پتروشیمی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضور فعال در نمایشگاه K (پلاستیک و لاستیک) دوسلدورف آلمان و نحوه حضورهلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی کشورمان در این رویداد بزرگ نمایشگاهی موردتاکید قرار گرفت و اعلام شد که همایشی تخصصی نیز از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور شرکت های صاحب نام بین المللی و فعالان صنایع پتروشیمی در حاشیه این نمایشگاه برگزارخواهد شد.

همچنین مشارکت فعال صنایع پلیمری ایران در بخش های مختلف در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از مهمترین محورهایی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نیپنا، در این جلسه اعلام شد که چهاردهمین همایش بین المللی IPF ایران با حضور بزرگان و اندیشمندان صنعت پتروشیمی جهان با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش، بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.


تعداد بازدید : ۸۳۳