از 30 شهریور تا 2 مهر 1401

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با تاکید بر توسعه بازارهای صادراتی/تثبیت تاریخ برگزاری ایران پلاست

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با تاکید بر توسعه بازارهای صادراتی/تثبیت تاریخ برگزاری ایران پلاست
(چهارشنبه ۲۶ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۰:۵۴

نخستین جلسه شورای سیاست گذاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، با تاکید بر توسعه بازارهای صادراتی در این رویداد مهم در صنایع پلیمری، برگزار شد.

به گزارش نیپنا؛ در نخستین جلسه شورای سیاست گذاری نمایشگاه ایران پلاست که با حضور تشکل ها و انجمن های صنایع پایین دستی با مدیریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، بر رونق بازار صنایع پلیمری، پلاستیک و صنایع مرتبط با هدف توسعه صادرات این صنایع به عنوان محور شانزدهمین دوره این رویداد تخصصی تاکید شد.

در این جلسه، حاضران ضمن تاکید بر جایگاه ایران پلاست به عنوان نقطه عطفی در نمایش و عرضه دستاوردها و توانمندی های صنایع پلیمری و صنایع مرتبط، تصریح کردند: نمایشگاه ایران پلاست، بستری است که با در نظر گرفتن منافع تمامی ذی نفعان خود، در میزان افزایش ارزش افزوده صنایع پلیمری و بازارهای صادراتی آن تاثیر گذار است.

به گفته صاحبان و فعالان تشکل ها و انجمن های صنایع تکمیلی، به دلیل بلوغ صنعت پلیمری و اختصاص سهم 3.5 میلیارد دلاری این بخش در مجموع صادرات صنعت پتروشیمی، ایران پلاست شانزدهم فرصتی شگرف برای مشارکت و حضور شرکت ها و تجار بنام خارجی و نیز انجمن های همپای آسیایی و اروپایی است.

بنا به این گزارش، تثبیت تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در دوره های آتی، یکی از محورهای نخستین جلسه شورای سیاست گذاری این نمایشگاه بود.

گفتنی است، نخستین شورای سیاست گذاری نمایشگاه ایران پلاست با حضور انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، انجمن  تولیدکنندگان کامپاند و مستربچ، انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری، انجمن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری ایران، انجمن صنایع همگن پلاستیک استان تهران به میزبانی و مدیریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 30 شهریور الی دوم مهر ماه درمحل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.


 

جلسه شورای سیاست گذاری ایران پلاست

جلسه شورای سیاست گذاری ایران پلاست

 

 

تعداد بازدید : ۹۲۱