در نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران در 1401

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد: نقش آفرینی رسانه ها در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد: نقش آفرینی رسانه ها در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی
(سه شنبه ۴ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۱:۵۵

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ بازدید کرد.

به گزارش نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در راس هیئتی از مدیران ارشد این شرکت از نخستین نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران۱۴۰۱ بازدید کردند.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازدید از بخش های مختلف این رویداد نمایشگاهی ضمن بازدید از غرفه های شرکت های دانش بنیان، مراکز دانشگاهی، فرهنگی و تحقیقاتی، مراکز بنیان نهاد و نیز بخش های رسانه و قرآنی از آخرین دستاوردهای کسب شده در بخش های مختلف آشنا شد.

همچنین، وی در جریان بازدید از غرفه های مستقر در بخش رسانه این رویداد، با مدیران برخی از خبرگزارهای فارس، ایسنا، ایلنا و ایرنا بر نقش مهم رسانه ها در توسعه صنعت کشور در ابعاد مختلف به ویژه در صنعت ارزش آفرین پتروشیمی تاکید کرد و گفت: رسانه ها با توجه به نقش مهم و تاثیر گذار خود می تواند در مسیر توسعه و تعالی صنعت پتروشیمی ایران نقش آفرین باشد.

مرتضی شاهمیرزایی تصریح کرد: رسانه ها با دانش پویای خود عوامل و موانع مسیر پیشرفت را به خوبی تشخیص داده و با شناخت موقعیت، ارزش افزوده بالاتری را به صنعت پتروشیمی هدیه می دهند.

 ترویج مفاهیم قرآنی در حوزه های مهم اقتصادی ودانش بنیان

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین در بخش قرآنی نمایشگاه، با اشاره به نقش مهم ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در حوزه های مهم اقتصادی و دانش بنیان از متولیان امر خواست که با جدیت برای گسترش آموزه های قرآنی از تمام امکانات و ظرفیت های موجود در کشور استفاده کنند.

وی افزود: این نمایشگاه وجوه مثبت فراوانی دارد که از جمله آن می‌توان به حضور پرشور جوانان و شرکت های دانش بنیان در نشان دادن ظرفیت های شان در کمک به دولت برای حل مشکلات اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، رویداد هم افزایی برای مدیریت ایران در نخستین دوره برگزاری خود قصد دارد تا حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت ها، موسسات وگروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی برای حل چالش‌های اساسی ایران هستند.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران در ۱۴۰۱ روز شنبه (2 مرداد) در مصلای تهران گشایش یافت تا نمود عینی تحقق شعار دولت در مردمی سازی و کمک برای رفع دغدغه‌های رهبر انقلاب باشد. این نمایشگاه در حقیقت حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی خواهد بود که دارای الگو، ایده و محصولی برای حل چالش‌های اساسی کشور هستند.

 

گزارش تصویری این رویداد را می توانید اینجا مشاهده نمایید.

 

تعداد بازدید : ۱,۰۵۸