پیش بینی صادرات 12 هزار تنی گرید های پلیمری از سوی دی آریا پلیمر خمین

پیش بینی صادرات 12 هزار تنی گرید های پلیمری از سوی دی آریا پلیمر خمین
(شنبه ۱ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۲:۲۳

مدیرعامل پتروشیمی دی آریا پلیمر خمین گفت: پیش بینی می شود صادرات گرید های مختلف پلیمری تولید شده در این مجتمع، امسال حدود ١٢ هزار تن باشد.

غلامرضا مستجاب الدعوه مدیرعامل پتروشیمی دی آریا دی پلیمر ( پلی پروپیلن خمین ) در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: تولید این مجتمع از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است وباظرفیت ١٧٥٠٠٠ تن درسال، ظرفیت تولید بیش از ٣٠ گرید پلی پروپیلن همو پلیمر را دارد .

وی با بیان این که خوراک این مجتمع إز پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند تامین می شود گفت: گرید های تولید فعلی سه گرید است و باتوجه به نیاز بازار تولید می شود.

مدیر عامل دی آریا پلیمر افزود:در حال حاضر توان تولید تا ٥٠٠تن در روز است که میزان تولید فعلی با توجه به حجم خوراک دریافتی است  و اگر امکان دریافت ٥٠٠ تن خوراک در روز میسر باشد این مجتع پلیمر آمادگی افزایش تولید را دارد.

مستجاب الدعوه ادامه داد: فعالیت های ساختمان ونصب از سال ١٣٩٦ شروع شد وبا پایان فعالیت های پیش راه اندازی در پایان سال ١٤٠٠ فعالیتهای راه اندازی شروع شد که دراردیبهشت ماه ١٤٠١ به تولید مستمر رسید وهم اکنون با ظرفیت ٤٠٠تن در روز این مجتمعتروشیمی در حال تولید است.

وی با بیان این که تعداد کارکنان شاغل در این پتروشیمی ٣٨٠ نفراست گفت: ٩٣ درصد از کارکنان بومی هستند وبیش از ٧٠ در آنها نیز اهالی شهرستان خمین هستند.

مدیر عامل دی آریا پلیمردرباره بازار های هدف محصولات تولیدی این مجتمع پتروشیمی اظهار کرد:مهمترین بازار مصرف، بازار داخل کشور است و پس از آن مازاد بر نیاز صادر خواهد شد و پیش بینی می شود صادرات گرید های مختلف پلیمری تولید شده در این مجتمع امسال حدود ١٢ هزار تن  صادرات باشد.


تعداد بازدید : ۱,۷۳۱