مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:

شرکت های پتروشیمی ماهشهر به تعهد های خود در شورای راهبردی پایبند باشند

شرکت های پتروشیمی ماهشهر به تعهد های خود در شورای راهبردی پایبند باشند
(یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱) ۱۰:۴۱

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: توسعه مشارکت های مردمی و تحقق مسئولیت های اجتماعی صنعت پتروشیمی از عوامل تاثیرگذار در فرایند توسعه است و باید شرکت های پتروشیمی در مسیر توسعه متوازن به تعهد های خود در چارچوب شورای راهبردی پایبند باشند.

به گزارش خبرنگار نیپنا؛ پیام برزگر در مجمع عمومی سالانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی که روز گذشته (15 تیرماه 1401) برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای این سازمان در سال 1400 اظهارکرد: اقتصاد صنعتی با تکیه بر انگیزه ، تلاش و دانش والای منابع انسانی و گام برداشتن به سوی خود باوری در منطقه مورد توجه قرار دارد و در این راستا به دنبال کاهش خام فروشی و تکمیل زنجیره ارزش هستیم.

وی افزود: دستیابی به دانش های نوین صنعت پتروشیمی با جدیت در حال پیگیری است و شرکت های دانش بنیان در این مسیر می توانند نقش آفرین باشند.

برزگر ادامه داد: توسعه مشارکت های مردمی و تحقق مسئولیت های اجتماعی صنعت پتروشیمی از عوامل تاثیرگذار در فرایند توسعه است و باید شرکت های پتروشیمی در مسیر توسعه متوازن به تعهد های خود در چارچوب شورای راهبردی پایبند باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان این که باید فضای ایجاد اشتغال زایی در منطقه ماهشهر تسهیل شود، گفت: هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی می توانند با سرمایه گذاری های جدید و حرکت به سوی تکمیل زنجیره ارزش در این مسیر بیش از گذشته نقش آفرین باشند و در این راستا سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی آماده هرگونه تعامل و همکاری است.

به گزارش نیپنا، مجمع عمومی سالانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به ریاست مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حضور هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هیئت مدیره سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، عملکرد هیئت مدیره و شرکت را در سال 1400 و نیز برنامه های آتی را به سمع ونظر اعضای مجمع رساند.

همچنین در پایان این جلسه تصمیمات و تکالیف مجمع به تصویب اعضا رسید.

شایان ذکراست، مجمع عمومی سالانه برای رسیدگی به صورت های مالی و گزارش عملکرد و استماع گزارش بازرس قانونی تشکیل می شود.

تعداد بازدید : ۷۵۳