معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

توسعه متوازن و جذب سرمایه گذاری های جدید در منطقه ماهشهر پیگیری شود

توسعه متوازن و جذب سرمایه گذاری های جدید در منطقه ماهشهر پیگیری شود
(یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱) ۱۰:۰۶

مرتضی شاهمیرزایی با تأکید بر حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی از برنامه های توسعه ای در بخش های مختلف این صنعت، تاکید کرد: توسعه متوازن و جذب سرمایه گذاری های جدید در منطقه ماهشهر باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار نیپنا؛ مجمع عمومی عادی سالانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی روز گذشته (شنبه 25 تیر ماه 1401) با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

مرتضی شاهمیرزایی در جلسه این مجمع با تأکید بر حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی از برنامه های توسعه ای در بخش های مختلف این صنعت، اظهارکرد: توسعه متوازن و جذب سرمایه گذاری های جدید در منطقه ماهشهر باید با جدیت پیگیری شود.

وی با تاکید بر وجود زیر ساخت های مطلوب در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و ظرفیت های مناسبی برای توسعه صنعت پتروشیمی، از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خواست تا فرایند جانمایی فاز دوم توسعه صنعت پتروشیمی در منطقه را در کمترین زمان ممکن نهایی کند.

شاهمیرزایی تصریح کرد: با آماده سازی الگو و مدل های توسعه صنعت پتروشیمی در منطقه ماهشهر، زمینه حضور و جذب سرمایه گذاران در این منطقه با سهولت بیشتری انجام می گیرد.

تاکید بر پایبندی شرکت های پتروشیمی به دستورالعمل های شورای راهبردی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بخشی دیگری از این جلسه ضمن بررسی فعالیت های شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در استان خوزستان، تاکید کرد: شرکت های پتروشیمی فعال در شورای راهبردی باید ضمن پایبندی به تعهدات خود و اجرایی کردن مصوبه و دستورالعمل های شورا، روند فعالیت های صنعت پتروشیمی را در حوزه های مختلف فعالانه پیگیری کنند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، با تاکید بر ضرورت بهره گیری از قابلیت های شرکت های دانش بنیان از مدیران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خواست تا با بررسی نحوه حضور این شرکت ها در منطقه، زمینه فعالیت این شرکت ها فراهم شود.

 

تعداد بازدید : ۶۰۸