پیام وزیر نفت به مناسبت روز حراست

صنعت نفت در سایه امنیت، آینده‌ای روشن‌تر را تجربه خواهد کرد

صنعت نفت در سایه امنیت، آینده‌ای روشن‌تر را تجربه خواهد کرد
(چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱) ۱۵:۱۳

وزیر نفت در پیامی ضمن تبریک روز حراست به همکاران این حوزه در سراسر صنعت نفت، گفت: این صنعت، در سایه امنیت حاصل از تلاش‌های شبانه‌روزی شما آینده‌ای روشن‌تر را تجربه خواهد کرد.

به گزارش نیپنا، در متن پیام جواد اوجی آمده است:

«باسمه‌تعالی

آینده‌ای روشن‌تر در سایه امنیت پایدار

سازمان حراست جایگاهی ارزنده‌ در حفظ امنیت و صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی صنعت نفت به‌عهده دارد و طی بیش از یک قرن فعالیت این مجموعه عظیم و گسترده، با تلاش سخت‌کوشانه کارکنان خستگی‌ناپذیر خود، توانسته است وظایف دشوار و پراهمیت محوله را به بهترین شکل ممکن به اجرا درآورد.

روزآمد بودن دانش، بهره بردن از فناوری‌های روز، برخورد مناسب با دیگر همکاران و به‌ویژه مراجعان و سرانجام حفظ کرامت انسانی از جمله وظایف مهمی است که همکاران این سازمان در همه رده‌ها نصب‌العین خود دارند و توجه به همین ارزش‌هاست که تعالی سازمانی، تحقق اهداف حفاظتی و پیشرفت برنامه‌های حراست را با موفقیت قرین ساخته است.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن بیست‌ودوم تیرماه، روز حراست، به همه شما همکاران شریف حوزه حراست در سراسر صنعت نفت، که در دشوارترین شرایط و سخت‌ترین موقعیت‌ها، در کمال صداقت و درستکاری لباس خدمت بر تن دارید، صمیمانه خسته نباشید عرض کرده و برای همه شما عزیزان سلامت و سربلندی آرزو می‌کنم. به یقین از خودگذشتگی‌های شما خدمتگذاران صادق صنعت نفت در یادها ماندگار خواهد بود و این صنعت، در سایه امنیت حاصل از تلاش‌های شبانه‌روزی شما آینده‌ای روشن‌تر را تجربه خواهد کرد.»

تعداد بازدید : ۱,۲۰۹