برگزاری نشست ‌شورای مدیریت یکپارچه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه پارس

برگزاری نشست ‌شورای مدیریت یکپارچه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه پارس
(سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱) ۱۰:۰۳

نشست شورای مدیریت یکپارچه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با هدف تعیین سازوکار و هماهنگی اقدام‌ها در در منطقه برگزار شد.

به گزارش نیپنا به نقل از منطقه ویژه پارس،نشست شورای مدیریت یکپارچه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه ویژه پارس دیروز (دوشنبه، ۱۳ تیرماه) در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد ، سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در این نشست اظهار کرد: باید پذیرفت مسئله مسئولیت اجتماعی نباید به‌صورت بین‌شرکتی در منطقه پارس جنوبی دنبال شود.

وی افزود: اجرای طرح‌های مسئولیت اجتماعی در پارس جنوبی از سوی وزیر نفت مورد تأکید قرار گرفت و این نشست در جهت تعیین سازوکار و هماهنگی اقدام‌ها در این زمینه است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: هزینه‌های عمرانی زیادی در پارس جنوبی شده، اما به‌دلیل نبود تمرکز در اطلاعات مربوط به این طرح‌ها و جزیره‌ای عمل کردن شرکت‌ها بازخورد مناسبی نداشته است.

اسدی با بیان اینکه تمرکز تصمیم‌ها و اقدام‌ها در زمینه مسئولیت اجتماعی سبب رضایت‌مندی بیشتر و اثربخش‌تر در منطقه می‌شود، اظهار کرد: در این کارگروه ابتدا اولویت‌های مورد نیاز منطقه در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی تعیین و با نظر اعضا اجرایی می‌شود.

تعداد بازدید : ۶۰۱