آغاز طرح پویش اهدای خون کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

آغاز طرح پویش اهدای خون کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱) ۱۱:۴۷

طرح پویش اهدای خون کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و تامین نیاز خونی مراکز درمانی آغاز شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی و دبیرخانه مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با توجه به رویه هر ساله، کارکنان این سازمان در یک اقدام خداپسندانه و برای کمک به بیماران نیازمند به اهدای خون می پردازند.

با توجه به نیاز مبرم و فراخوان سازمان انتقال خون و پیرو هماهنگی انجام شده توسط  روابط عمومی این سازمان با مرکز سازمان انتقال خون استان خوزستان و در راستای اجرای تعهدبه ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به چرخه انتقال خون سالم به بیماران و مراکز درمانی، گروه سیار سازمان انتقال خون با انجام معاینات و نظارت تیم پزشکی(بمدت دو روز) در روزهای دوشنبه سیزدهم و چهارشنبه پانزدهم تیرماه جاری در محل ساختمان اداری و تجاری نخل زرین جتمع حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است که طرح پویش  اهداء خون همه ساله با دعوت از تیم امداد خون استان و با مشارکت خوب همکاران سازمانی و در راستای تعهد به ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار می‌شود.

روابط عمومی این سازمان با اشاره به اینکه کارکنان صنعت همواره در انجام کارهای خیر پیش قدم بوده و به طور داوطلبانه نیز مشارکت فعال دارند و از عموم همکاران عزیز جهت مشارکت در این طرح دعوت به عمل می آید.

تعداد بازدید : ۱,۲۱۸