دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی خبر داد:

نهمین دوره جایزه تعالی اسفند 1401 برگزار می شود

نهمین دوره جایزه تعالی اسفند 1401 برگزار می شود
(یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱) ۱۴:۱۵

دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی از برگزاری نهمین دوره جایزه بر اساس ویرایش 2020 مدل EFQM به میزبانی گروه باختر در اسفند ماه 1401 خبر داد.

 به گزارش نیپنا ، فهیمه عبدی دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در نشست هم اندیشی نهمین دوره این جایزه، گفت: طبق مصوبه های جلسه شورای سیاستگذاری که در اسفند ماه 1400 باحضور مدیران عامل هلدینگ های صنعت پتروشیمی به ریاست معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد؛  دبیرخانه جایزه موظف شد با همکاری گروه باختر به عنوان شرکت میزبان با حداکثری توان داخل براساس ویرایش 2020 مدل EFQM  فرایند نهمین دوره را آغاز کند.

وی درباره برگزاری 4 دوره آموزشی جهت آماده سازی شرکت های متقاضی گفت : در این دوره با همکاری اساتید ذی صلاح و مشاوران دبیرخانه، بالغ بر 4 هزار نفر ساعت آموزش به تفکیک مناطق مختلف و دوره های متنوع آموزشی و کارگاهی برگزار شد.

فهیمه عبدی، یکی از نقاط قوت دبیرخانه این دوره را بازآموزی بیش از 100 نفر ارزیاب عنوان کرد که بالغ بر 70 درصد در آزمون این دوره نمره قبولی را کسب کرده و از این تعداد بالای 50 درصد براساس صلاحیت ها و شایستگی های عمومی و تخصصی بعنوان ارزیاب رسمی دبیرخانه جایزه معرفی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، محمد صمیمی نماینده دبیر خانه در مدیریت طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در گزارشی از روند فعالیت های دبیرخانه درخصوص طرح های پتروشیمی ارائه کرد و از برگزاری دوره آموزشی  CPM3  در تیرماه سالجاری با حمایت شرکت میزبان خبر داد.

در پایان مراسم، سامانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی که با همکاری و هماهنگی امور سیستم های اطلاعات مدیریت و کامپیوتر شرکت ملی صنایع پتروشیمی طراحی شده بود، رونمایی شد.

براساس این گزارش ،طبق اعلام دبیرخانه تاریخ ارسال اظهارنامه تا 15 آبان ماه سال جاری است و پیش بینی می شود فرایند ارزیابی ها در تاریخ 8 دی ماه مصادف با روی صنعت پتروشیمی آغاز شود.

تعداد بازدید : ۱,۸۶۲