برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی

بومی سازی دانش فنی و تولید تجهیزات سبب افتخار و عزت ملی است

بومی سازی دانش فنی و تولید تجهیزات سبب افتخار و عزت ملی است
(چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱) ۱۲:۰۸

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بومی سازی دانش فنی و تولید کاتالیست ها و تجهیزات مورد استفاده در صنعت پتروشیمی سبب افتخار و عزت ملی است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مجمع عمومی عادی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با تاکید بر حمایت از این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: این شرکت با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و متخصص نقش مهمی در توسعه صنعت پتروشیمی ایران دارد.

وی افزود: فعالیت‌های شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی باید هدفمند و همسو با روند جهانی توسعه صنعت پتروشیمی باشد در این مسیر شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده هرگونه، حمایت، همکاری و تعامل است.

شاهمیرزایی با بیان این که باید وابستگی صنعت پتروشیمی در زمینه تامین دانش فنی و کاتالیست ها به شرکت های خارجی کاهش یابد، گفت: داخلی سازی نیازهای  صنعت پتروشیمی سبب افتخار و عزت ملی است و باید از تمام ظرفیت های موجود برای تامین نیازها استفاده کردکه پیامد آن افزون بر تامین نیاز شرکت ها، اشتغال زایی و ارزآوری نیز خواهد بود.

به گزارش نیپنا، مجمع عمومی سالانه شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به ریاست مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حضور هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هیئت مدیره شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و سایر اعضا برگزار شد.

این گزارش می افزاید: در این مجمع در اجرای ماده 101 قانون تجارت و ماده 8 اساسنامه سازمان ، مجمع عمومی عادی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای رسیدگی به ترازنامه، صورت حساب سود و زیان و عملکرد سال تشکیل و گزارش عملکرد توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت شد.

در این جلسه مدیر عامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، عملکرد هیئت مدیره و شرکت را در سال 1400 و نیز برنامه های آتی را به سمع ونظر اعضای مجمع رسانید.

همچنین در پایان این جلسه تصمیمات و تکالیف مجمع به تصویب اعضا رسید.

شایان ذکراست، مجمع عمومی سالانه برای رسیدگی به صورت های مالی و گزارش عملکرد و استماع گزارش بازرس قانونی تشکیل می شود.

تعداد بازدید : ۹۷۳