با حمایت صنعت پتروشیمی محقق می شود:

اجرای طرح پویش ملی ایران سرسبز ( هر ایرانی یک درخت، هرشهیدهزار درخت) در ماهشهر

اجرای طرح پویش ملی ایران سرسبز ( هر ایرانی یک درخت، هرشهیدهزار درخت) در ماهشهر
(شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱) ۱۳:۲۸

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مشارکت در طرح پویش ملی ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت و هر شهید هزار درخت در منطقه ماهشهر با پوشش یک هزار هکتار درخت حرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار نیپنا ، مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مشارکت در طرح پویش ملی ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت و هر شهید هزار درخت در منطقه ماهشهر با پوشش یک هزار هکتار درخت حرا خبر داد.

داود عمادی بابیان اینکه با مشارکت در طرح پویش ملی ایران سرسبز در مجاورت هاب های پتروشیمی واقع در مناطق کمتر توسعه یافته و ایجاد فضای سبز گسترده، افزون بر ماهشهر در استان خوزستان،در عسلویه استان بوشهر و منطقه مکران واقع در استان سیستان و بلوچستان و منطقه انرژی بر پارسیان در استان هرمزگان صورت خواهد پذیرفت.

وی حمایت و پشتیبانی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی در عمل به مسئولیت های اجتماعی و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، با اجرای این طرح در ماهشهر را ستود واز رییس، دبیر و اعضای شورای راهبردی پتروشیمی ماهشهر تشکر کرد

 بر اساس این گزارش ، مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی در طرح پویش ملی ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت و هر شهید هزار درخت با واگذاری عرصه های منابع طبیعی و بهره وری از خدمات فنی وتجارب کارشناسی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور انجام می پذیرد.

توسعه فضای سبز در مجاورت صنایع پتروشیمی یک برنامه بالادستی است که از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران مورد تاکید قراردارد و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت و با هدف ایجاد بهبود شرایط زیست محیطی منطقه و بنفع مردم انجام خواهد شد.


تعداد بازدید : ۹۲۵