تاکید تولیدکنندگان متانول ایران بر لزوم همگرایی

تاکید تولیدکنندگان متانول ایران بر لزوم همگرایی
(یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱) ۱۲:۳۴

اتحاد و همگرایی میان شرکت‌های ایرانی تولیدکننده متانول می‌تواند در برنامه ریزی ها برای تولید و صادرات تاثیرگذار باشد .

به گزارش خبرنگار نیپنا، چهارمین سمینار متانول ایران با حضور شرکت‌های تولیدکننده متانول، مجریان طرح‌ها، هلدینگ‌ها و صاحبان سهام این شرکت‌ها امروز یکشنبه (22خرداد ماه) در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، متین دیداری مدیرعامل پتروشیمی زاگرس، امیر عباس حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر ،احمد مهدوی ابهری دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی و  تعدادی از مدیران و کارشناسان صنعت پتروشیمی از سخنرانان این همایش یکروزه هستند.

گفتنی است که این سمینار با محورهای مختلفی از جمله بحث‌های نوآورانه صنعت متانول ایران، اثر تحریم‌ها بر شرایط بازار فروش و صادرات متانول، پیش بینی شرایط آینده بازار متانول و عوامل تاثیرگذار بر این بازار، پیشرفت تکنولوژی‌های فنی و تولیدی در حوزه تولید متانول، همکاری‌های مشترک بین تولیدکنندگان در حوزه زنجیره تامین، عملکرد رقبای خارجی و تاثیر ورود شرکت‌های جدید به بازار متانول و در نهایت اتحاد و همکاری مشترک بین تولیدکنندگان متانول در حوزه بازاریابی، فروش، حمل و نقل و لجستیک و... برگزارمی شود.

این سمینار، یک سمینار علمی بوده و از بین بیش از ۱۰۰ مقاله علمی که طی فراخوانی، برای ما ارسال شده بود، نویسندگان ۶ مقاله پذیرفته شده نیز در این سمینار سخنرانی خواهند داشت.

تعداد بازدید : ۷۲۲