بهبود تولید و اشتغال آفرینی دانش بنیان، از اولویت های صنعت پتروشیمی است

بهبود تولید و اشتغال آفرینی دانش بنیان، از اولویت های صنعت پتروشیمی است
(چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱) ۰۹:۵۰

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: اولویت امسال این سازمان، حمایت از تولید و اشتغال زایی است که با محوریت دانش بنیان محقق خواهد شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پیام برزگر در نود و سومین نشست شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهارکرد: زیرساخت ها در این منطقه به خوبی ایجاد شده اند که باید علاوه بر حفظ شرایط موجود، به اجرای طرح های توسعه ای پایین دستی و بالادستی منجر شود.

وی ادامه داد: در کنار این امر، موضوع توجه به مسئولیت های اجتماعی یک ضرورت انکار ناپذیر است.

برزگر با اشاره به جایگاه حاکمیتی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بیان داشت: با اجرای مسئولیت های اجتماعی صنعت، باید به بهبود زیرساخت های مورد نیاز توسعه پایدار منطقه ویژه شتاب بیشتری بدهیم.

وی افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای جوانان عزیز منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که در این راستا اجرایی شدن طرح های توسعه ای به کاهش نرخ بیکاری در منطقه کمک زیادی خواهد کرر.

بر اساس این گزارش، در نود و سومین نشست شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پیام برزگر از سوی مدیر عامل شرکت ملی صنایع ملی پتروشیمی، به عنوان رییس این شورا معرفی شد.

شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی، در طی سنوات گذشته و با هدف ایجاد هماهنگی و یکپارچه سازی اهداف و برنامه های شرکت ها در ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ایجاد شده است.

تعداد بازدید : ۶۹۹