مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تاکید کرد

همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار

همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار
(شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱) ۲۰:۲۰

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: یکی از مسئولیت‌های این سازمان به عنوان یک دستگاه حاکمیتی، توسعه همکاری ها با شرکت‌های دانش بنیان، در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در منطقه است.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی،  پیام برزگر در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفته، این سازمان از زیرساخت‌های مطلوبی برای ارائه خدمات به واحدهای تولیدی برخوردار است که همواره باید این زیرساخت‌ها در قالب اولویت‌ها و برنامه‌های کاری به مرحله بهره‌برداری برسند.وی با بیان اینکه شعار سال ۱۴۰۱، به عنوان یک اولویت جدی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی محسوب می‌شود افزود: در این زمینه از همه ارکان و واحدهای مستقر در منطقه خواسته می شود تا در این راستا گام‌های موثری بردارند.
مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ادامه‌داد: یکی از وظایف مهم این سازمان، حمایت، پشتیبانی و ایجاد تسهیلات مورد نیاز برای تولید است و در این حوزه توجه به صنایع پایین دستی، میان دستی و بالادستی ضروری است.
برزگر اضافه‌ کرد: یکی از مسئولیت‌های سازمان منطقه ویژه پتروشیمی به عنوان یک دستگاه حاکمیتی، توسعه همکاری های خود با شرکت‌های دانش بنیان است تا فرصت‌های شغلی پایدار در منطقه ایجاد شوند.
وی تصریح‌کرد: در راستای ایجاد این فرصت‌ها، منابع موجود منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی باید به صورت صحیح مورد استفاده قرار گیرند و به فرآیندهای پشتیبان کننده از مقوله اشتغال نیز توجه لازم صورت گیرد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با تاکید بر اینکه توسعه صنایع تکمیلی نیز در منطقه رویکردی کاربردی در مسیر تحقق برنامه ریزی‌ها محسوب می‌شود گفت: توسعه فاز یک منطقه باید از سرعت بیشتری برخوردار شود تا زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار ایجاد گردد.
برزگر با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی مستقر در منطقه با مشکلات مختلفی روبرو هستند که امکان رفع آنها و یا ایجاد بهره‌وری بیشتر این شرکت‌ها با بکارگیری ظرفیت دانش بینان‌ها امکان پذیر می‌شود افزود: توانمندی‌های موجود قطعا با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان افزایش خواهد یافت و منجر به بهبود عملکرد و بهره‌وری مطلوب می‌گردد.
وی بر شناسایی هرچه بیشتر "پتانسیل‌های خطر و ریسک‌های موجود" در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تاکید کرد و گفت: علاوه بر این نیز، توسعه مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی در منطقه نیز موضوعی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مشارکت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در آواربرداری ساختمان متروپل آبادان
 برزگر در بخش دیگری از سخنان خود به حضور روز گذشته معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در محل حادثه متروپل آبادان اشاره کرد و گفت: روز گذشته، طبق هماهنگی های بین بخشی صورت گرفته و در راستای تسهیل امر آوربرداری این ساختمان، ماموریت های جدیدی به سازمان منطقه ویژه پتروشیمی واگذار شده است.
 وی بیان داشت: در حال حاضر، بخش‌های مختلفی از وزارت نفت از جمله سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در امر آوربرداری ساختمان متروپل همکاری دارند.
 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: در ساعات اولیه این حادثه، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در زمینه امدادرسانی و آواربرداری حضور پر رنگی داشته است که همواره تا پایان عملیات مدیریت بحران این حادثه به همکاری‌ها ادامه خواهیم داد.
 وی اضافه کرد: ظرفیت های موجود منطقه همواره برابر با درخواست های مورد نیاز در اختیار مدیریت بحران حادثه متروپل قرار گرفته است.
 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تاکید کرد: حضور شبانه روزی وزیر کشور و بر عهده گرفتن فرماندهی مدیریت بحران ساختمان متروپل، تعهد دولت برای سرعت بخشیدن در رفع مشکلات را نشان می‌دهد.
 
تعداد بازدید : ۱,۶۱۱