بازدید معاون وزیر نفت و‌مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از محل حادثه متروپل

بازدید معاون وزیر نفت و‌مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از محل حادثه متروپل
(شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱) ۲۰:۰۷

معاون وزیر نفت و‌ مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف بررسی و نحوه پشتیبانی از روند امداد رسانی از محل وقوع حادثه متروپل آبادان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و‌مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز گذشته (جمعه ۶ خرداد ماه)  جهت بررسی میدانی حادثه متروپل به آبادان سفر کرد .
در این سفر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن ابراز تاسف و همدردی درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه فروریختن مجتمع تجاری اداری متروپل آبادان را به هم میهنان عزیز به ویژه مردم غیور و شهید پرور آبادان تسلیت گفت.
بر اساس این گزارش، وی پس از بازدید با برگزاری جلسه با حکیم قیم مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان ، از اقدام های تدارکاتی ،پشتیبانی و اجرایی از سوی شرکت ها پتروشیمی وهمچنین پشتیبانی های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از زمان وقوع این حادثه مطلع شد .
معاون وزیر نفت، سپس با حضور در ستاد بحران با سردار احمد وحیدی وزیر محترم کشور، امیرمحمدحسن نامی ریاست سازمان مدیریت بحران و نیز سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه به گفتگو‌ نشست .
شاهمیرزایی درجریان این بازدید با تاکید بر شتاب بخشی و تداوم امداد رسانی  و نیز همکاری با ستاد بحران از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خواست تا در قالب شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه کمک های لازم و مورد نیاز را به این منطقه اعزام کند.
 گفتنی است که در نخستین ساعت های وقوع حادثه در ساختمان متروپل، با دستور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیروهای واکنش سریع و امدادی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به محل حادثه متروپل آبادان اعزام شدند.

بازدید مرتضی شاهمیرزایی از متروپل آبادان
بازدید مرتضی شاهمیرزایی از متروپل آبادان 2

تعداد بازدید : ۱,۱۲۰