برگزاری دومین کارگاه تخصصی شاخص ها و پروژه های مسئولیت اجتماعی در عسلویه

برگزاری دومین کارگاه تخصصی شاخص ها و پروژه های مسئولیت اجتماعی در عسلویه
(چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱) ۱۹:۴۷

دومین کارگاه تخصصی شاخص ها و پروژه های مسئولیت اجتماعی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

به گزارش نیپنا؛ پس از برگزاری موفق اولین کارگاه تخصصی شاخص ها و پروژه های مسئولیت اجتماعی، دومین دوره این کارگاه در منطقه عسلویه به میزبانی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در روزهای 3 و 4 خردادماه برگزار شد.

در ابتدای جلسه، مشاور اجتماعی معاون وزیر و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی، ضمن ارائه داشبوردی از دادههای دریافتی از شرکت های در حوزه مسئولیت اجتماعی بر لزوم یکپارچگی اطلاعات و ارائه گزارش به کلیه ذینفعان در جهت پیشبرد اهداف استراتژیک مسئولیت اجتماعی تاکید کرد.

همچنین، رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه انرژی پارس ضمن تشکر از دبیرخانه مسئولیت اجتماعی و عوامل برگزاری این کارگاه و همچنین حضور موثر کارگروه های مسئولیت اجتماعی شرکت ها، بر اهمیت حرکت به سمت استراتژی های این حوزه و توجه به نظرات جوامع محلی تاکید داشته و اعلام فرمودند پاسخگویی مناسب به درخواست های ذینفعان محلی براساس برنامه ها و اهداف در دستور کار شورای راهبردی است.

در این کارگاه که با حضور حداکثری کارگروه های مسئولیت اجتماعی شرکت های مستقر در منطقه پارس برگزار شد، علاوه بر تشریح مباحث بنیادین پایداری و استراتژی ها و شاخص های مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، شناسنامه پروژه های مسئولیت اجتماعی شرکت ها مورد بررسی قرار گرفت تا شرکت ها قادر باشند، سیاست های بهتری جهت اولویت بندی و انتخاب این پروژه ها اتخاذ کنند.

گفتنی است، دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی هفته گذشته (28 و 29 اردیبهشت ماه) در اولین دوره این کارگاه میزبان کارگروه های مسئولیت اجتماعی شرکت های مستقر در خارج از مناطق عسلویه و ماهشهر بود و اکنون در تدارک برای برگزاری کارگاه مشابه برای شرکت های منطقه ویژه اقتصادی  ماهشهر در روزهای 9 و 10 خردادماه است.

 


تعداد بازدید : ۲,۶۰۳