یکصد و پنجاه و چهارمین نشریه الکترونیکی پیام پتروشیمی ویژه اردیبهشت ماه منتشر شد

یکصد و پنجاه و چهارمین نشریه الکترونیکی پیام پتروشیمی ویژه اردیبهشت ماه منتشر شد
(یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱) ۱۱:۰۴

یکصد و پنجاه و چهارمین شماره نشریه الکترونیکی پیام پتروشیمی با موضوع ها، تحلیل ها و گزارش های کارشناسی و تخصصی در زمینه توسعه متوازن و آینده پایدار صنعت پتروشیمی منتشر شد.

به گزارش نیپنا؛ در این شماره گفتگو، مصاحبه با مهندس شاهمیرزایی معاون محترم وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، گزارش با موضوع پتروشیمی، صنعتی پیشرو در آموزش زبان انگلیسی جهان پتروشیمی با موضوع تجارت محصولات پتروشیمی در اتحادیه اروپا، مقالات با موضوع رشد و رقابت پذیری در صنعت پتروشیمی اتحادیه اروپا منتشر شده است.

همچنین خوانندگان می توانند مطالب دیگری درباره منابع انسانی با موضوع سرمایه انسانی شاه کلید توسعه سازمان ، سرمایه گذاری با موضوع شرکت های برتر پتروشیمی دنیا چگونه در سال ۲۰۲۲ سرمایه گذاری می کنند؟ ، محیط زیست با موضوع چرا صنعت پتروشیمی به عنوان دشمن قسم خورده محیط‌زیست شناخته می‌شود؟، بخش خصوصی با موضوع سهم صنعت پتروشیمی از کل صنعت اتحادیه اروپا ،صنایع تکمیلی با موضوع صنایع پایین دستی پتروشیمی، پاشنه آشیل رشد اقتصادی کشور و بخش ترجمه تفاوت جنسیتی هیئت مدیره و مسئولیت اجتماعی شرکت ها: آیا موردی برای توده انتقادی وجود دارد؟ - قسمت دوم را در این نسخه الکترونیکی مشاهده کنند.





تعداد بازدید : ۷۵۹