در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت پتروشیمی انجام شد:

بهره‌برداری از ۲۳۰ واحد مسکونی مشارکتی پتروشیمی‌های عسلویه و کمیته امداد امام خمینی (ره)

بهره‌برداری از ۲۳۰ واحد مسکونی مشارکتی پتروشیمی‌های عسلویه و کمیته امداد امام خمینی (ره)
(دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۶:۳۴

230 واحد مسکونی مشارکتی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی و معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به بهره برداری رسید.

به گزارش نیپنا، آیین بهره‌برداری از ۲۳۰ واحد مسکونی مشارکتی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه انرژی پارس و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر برای عمل به مسئولیت اجتماعی امروز (دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) در روز پایانی بیست‌وششمین نمایشگاه نفت تهران برگزار شد.

بر پایه این گزارش ، این آیین با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی و مرتضی شاهمیرزایی، معاون وزیر نفت  ومدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی انجام شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در سخنانی با تاکید بر این که توانمند سازی به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه ای از سوی کمیته امداد قراردارد گفت: فعالیت ها بر 3 اصل اشتغال، مسکن و خودباوری و خود اتکایی انجام می شود.

علی ربانی مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای کاهش محرومیت ها مشارکت برای توانمندی سازی تداوم خواهد یافت و در این مسیر اقدام های موثری اجرایی می شود.

رییس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس نیز  در این آیین اظهار کرد: این منازل با اعتبار ۲۶۴ میلیارد ریال در شهرستان های جنوب استان بوشهر احداث شده است.

حجت نظری افزود: با همکاری شایسته کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر این طرح مشارکتی اجرا و در راستای خانه دار کردن مدد جویان کم بضاعت کمیته امداد تکمیل و به مردم شریف این مناطق تحویل داده شده است.

وی ضمن قدردانی از همراهی های رییس سابق شورای راهبردی ، مهندس حسنی در پشتیبانی ها از اجرای این طرح ، تصریح کرد:در این طرح در شهرستان عسلویه ۷۶ واحد، کنگان ۵۶ واحد ، جم ۳۳ واحد و دیّر ۵۵ واحد منزل مسکونی ساخته شده است و کل اعتبار این پروژه ۲۶۴ میلیارد ریال بوده که ۱۳۲ میلیارد ریال از آن از سوی پتروشیمی های منطقه پارس تامین و اختصاص یافته است.

گفتنی است که پیش از این نیز ده واحد مسکونی از سوی شرکت پتروشیمی زاگرس احداث و به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عسلویه اهدا شده بود.

امضای تفاهم‌نامه صنعت پتروشیمی و کمیته امداد امام خمینی (ره)

این تفاهم‌نامه همسو با توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و مشارکت در ایجاد اشتغال پایدار، کاهش فقط و محرومیت‌ها امروز (دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) در روز پایانی بیست‌وششمین نمایشگاه نفت تهران امضا شد.

این آیین با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و مرتضی شاهمیرزایی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی برگزار شد.

بیست‌وششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۲۳ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

تعداد بازدید : ۹۵۶