معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد

حمایت از رفع موانع عملیاتی شدن طرح پتروشیمی گلستان

حمایت از رفع موانع عملیاتی شدن طرح پتروشیمی گلستان
(چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۴:۲۳

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دیدار با استاندار گلستان و دادستان مرکزی این استان ضمن تاکید و حمایت بر رفع موانع موجود، خواستار عملیاتی شدن طرح پتروشیمی گلستان شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، طی دیداری مشترک با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی محمد زنگانه استاندار گلستان و محمود اسپانلو دادستان مرکزی استان گلستان، آخرین وضعیت طرح این استان بررسی شد.

در این جلسه، مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به مصوبه وزارت نفت و  تاکید روسای قوای مجریه و قضائیه بر لزوم اجرایی شدن طرح پتروشیمی گلستان، گفت: جهت عملیاتی شدن این طرح مقرر شده است تا با ایجاد کارگروه مشترکی با حضور نمایندگان این شرکت و مقامات استان گلستان ابعاد فنی و مهندسی، اقتصادی و حقوقی طرح مذکور بررسی شود.

در این دیدار استاندار گلستان نیز با اشاره به تاکید رئیس جمهوری و رئیس قوه قضاییه بر شتاب بخشی در تعیین تکلیف این طرح، اظهار کرد: برگزاری جلسه با معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نقطه عطفی در روند اجرایی شدن طرح پتروشیمی گلستان است و در این مسیر تمام مقام های اجرایی و قضایی استان و نیز وزارت خانه های نفت و اقتصاد از اجرایی شدن این طرح حمایت می کنند.

گفتنی است، بررسی و شفاف سازی بخش های حقوقی، حسابرسی و تعیین تکلیف برخی از موارد با سازمان بورس و اوراق بهادار از دیگر موضوعات این جلسه بود.
تعداد بازدید : ۷۴۲