مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد:

لزوم ارائه گزارش‌های دقیق و منطبق بر واقعیت از سوی طرح های پتروشیمی

لزوم ارائه گزارش‌های دقیق و منطبق بر واقعیت از سوی طرح های پتروشیمی
(سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۷:۲۵

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر ارائه گزارش‌های دقیق و منطبق بر واقعیت طرح‌ها از سوی شرکت‌های پتروشیمی تأکید کرد و گفت: درخواست می‌شود، شرکت ها و هلدینگ ها برای توسعه صنعت پتروشیمی براساس برنامه ها و سیاست گذاری ها، همکاری کنند.

به گزارش نیپنا، احمد شکری امروز (سه‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه) در نشست هم‌اندیشی مدیران‌ عامل هلدینگ‌های پتروشیمی با مدیران ارشد صنعت نفت ضمن تأکید بر استفاده از تجربه‌های پیشین برای کاهش هزینه‌کردها در طرح‌های توسعه‌ای پتروشیمی اظهار کرد: بعضی از اقدام‌ها که در شرکت‌ها و هلدینگ‌های پتروشیمی انجام می‌شود، جنبه انحصاری دارد و هرجا این انحصار با منافع جمعی و ملی تداخل داشته باشد، ارجحیت با منافع ملی است.

وی به یکی از سیاست‌های پایه‌ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی که همیشه مورد توجه بوده اشاره کرد و ادامه داد: درخواست می‌شود هرگاه شرکت‌ها در هر موضوعی دچار اختلاف می‌شوند، این مسائل در خانواده پتروشیمی حل شود زیرا هم دانش و استانداردهای آن وجود ندارد و هم اینکه رسیدگی به آن در خارج از خانواده صنعت را دچار ضرر و زیان می‌کند.

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر ارائه گزارش‌های دقیق و منطبق بر واقعیت طرح‌ها از سوی شرکت‌های پتروشیمی تأکید کرد و گفت: درخواست می‌شود همه در این زمینه برای توسعه صنعت پتروشیمی براساس برنامه ها و سیاست گذاری ها، همکاری کنند.

شکری در پایان بر استفاده از ساخت داخل تأکید کرد و افزود: ساخت داخل از اهداف عالیه و تکلیفی است.

 

تعداد بازدید : ۶۲۸