تکمیل بسته مدارک مهندسی پایه و سفارش گذاری تجهیزات دیر تحویل طرح دانش بنیان اسلام آباد غرب

تکمیل بسته مدارک مهندسی پایه و سفارش گذاری تجهیزات دیر تحویل طرح دانش بنیان اسلام آباد غرب
(شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۲:۱۱

بسته مدارک مهندسی پایه طرح دانش بنیان زنجیره ارزش تولید پلی پروپیلن از گاز طبیعی در ابعاد صنعتی تکمیل شد و سفارش گذاری تجهیزات دیر تحویل طرح به سازندگان داخلی در حال انجام است.

سیدعبدالعظیم پلاسعیدی مجری طرح GTPP  پتروشیمی اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار نیپنا، با قدردانی از تلاش های متخصصان و کارشناسان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، مشاوران و پیمانکاران این طرح ملی و دانش بنیان، اظهارکرد: بسته مدارک مهندسی پایه طرح دانش بنیان زنجیره ارزش تولید پلی پروپیلن از گاز طبیعی در ابعاد صنعتی با همت متخصصان ایرانی تکمیل شده است.

مجری طرح GTPP مجتمع پتروشیمی اسلام آباد غرب تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت طرح GTPP اسلام آباد غرب با نظارت کامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حال انجام است.

وی با بیان این که استفاده از نیروهای بومی برای ساخت این طرح در اولویت قرار دارد گفت 92 درصد آنها از نیروهای بومی استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آباد غرب هستند و باید بر این نکته تاکید کرد که از زمان شروع طرح تاکنون 930 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه به ثبت رسیده است.

مجری طرح GTPP مجتمع پتروشیمی اسلام آباد غرب ادامه داد: کلیه نیازها و تجهیزات مهم، راهبردی و دیر تحویل از سازندگان ایرانی ثبت سفارش شده است و برای نخستین بار کمپرسور سنتز از سوی سازندگان ایرانی برای این طرح دانش بنیان ساخته می شود.

پلاسعیدی با تاکید بر این که کلیه مجوزهای لازم برای ساخت و اجرای طرح GTPP اسلام آباد غرب اخذ شده است افزود: با هدف ایمنی کامل، استاندارد ضریب زلزله بطور کامل در طرح رعایت شده است .

تعداد بازدید : ۷۸۹