پیام تبریک معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت عید سعید فطر
(دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۹:۲۴

مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه کارکنان صنعت پتروشیمی و ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

                                                                                                    بسمه تعالی

                                                 اللهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود والجبروت و اهل العفو و الرحمه و اهل التقوی و المغفره

همکاران گرامی و خانواده بزرگ صنعت ارزش آفرین پتروشیمی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به یکایک شما تلاشگران صنعت پتروشیمی کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

خدای بزرگ را شکر می گوییم که توفیق داد تا یکبار دیگر ماه مبارک رمضان را درک کنیم و بر خوان نعمتش میهمان باشیم.

عید سعید فطر، تجلی اوج یک ماه برکات و خیرات پروردگار متعال و یک ماه سازندگی و وارستگی و معراج انسانی است و چه سخت است وداع با لیالی قدر و شب های نزول رحمت الهی که به حکمت، عشق در دل و عقل در جان می رویاند.

حضور مجاهدانه شما همکاران عزیز در عرصه صنعت پتروشیمی و تلاش در جهت افزایش تولید و به گردش درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور در سالی که مزین به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» است، جلوه ای دیگر از عبادات خاصه خداوند در این ماه پربرکت بود که سعادت آن نصیب ما شد.

امید است همه ما با حفظ سرمایه‌های معنوی و گوهر گران بهای تقوای بدست آمده در ماه مبارک رمضان با رعایت اوامر و نواهی الهی، خدمت و رسیدگی به نیازمندان و خدمت رسانی به کشور عزیزمان شکرگذار نعمت‌ها بوده و زمینه استمرار غفران، رحمت و نزول بیشتر برکت الهی را فراهم نماییم.

ضمن تبریک و شادباش مجدد عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، برای همکاران ارجمندصنعت پتروشیمی و خانواده های معزز آنان، از پیشگاه خداوند متعال، فرج آقا امام زمان (عج) ، سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت آیت ا...العظمی خامنه ای ، توفیق خدمت جهادی مسئولین محترم کشور و شادکامی روز افزون یکایک ملت شریف ایران اسلامی را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

تعداد بازدید : ۱,۶۴۹