ثبت رکورد ۱۰۸ درصد برنامه تولید در پتروشیمی شهید تندگویان

ثبت رکورد ۱۰۸ درصد برنامه تولید در پتروشیمی شهید تندگویان
(دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱) ۱۰:۲۳

میزان تولید ماهیانه اسفندماه شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به ۱۰۸درصد برنامه تولید رسید و توانست رکورد بیشترین میزان تولید در این مجتمع از زمان راه‌اندازی تاکنون را بشکند.

 به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، رکورد تولید ماهیانه برای چندمین بار پیاپی در سال ۱۴۰۰ در این مجتمع شکسته شد.

رکورد تولید پیشین ماهیانه در شرکت پتروشیمی شهید تندگویان حدود ۱۱۰ هزار تن تولید بوده که علی‌رغم ۲۹ روزه بودن اسفند ۱۴۰۰ و با همت و تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر پرسنل به ۱۱۶ هزار تن رسید و این مجتمع توانست برنامه تولید خود را به طور کامل پوشش دهد.

شایان ذکر است براساس برنامه سال ۱۴۰۰، میزان تولید انواع محصولات در شرکت پتروشیمی شهید تندگویان یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۶۳۲ تن بوده که با وجود دو ماه تعمیرات اساسی در واحد‌های شیمیایی اول و دوم با افزایش ۶۶۱۴ تنی در مقایسه با زمان مشابه در سال ۱۳۹۹ همراه بود.

همچنین میزان تولید محصولات پلیمری با افزایش ۴۴۶۱ تنی نسبت به سال پیش از آن به رقم ۵۴۷ هزار و ۸۰۵ تن و حجم تولید انواع نخ POY در سال ۱۴۰۰ با ۶۸۰۰ تن افزایش (معادل ۲۲ درصد) به ۳۷ هزار و ۸۵۱ تن رسید.

تعداد بازدید : ۱,۲۱۶