برگزاری جلسه مشارکت مسئولانه کارکنان صنعت پتروشیمی در حوزه مسئولیت های اجتماعی

برگزاری جلسه مشارکت مسئولانه کارکنان صنعت پتروشیمی در حوزه مسئولیت های اجتماعی
(چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰) ۱۲:۲۵

نخستین جلسه مشارکت مسئولانه کارکنان صنعت پتروشیمی در حوزه مسئولیت های اجتماعی با همکاری شرکت مبین انرژی خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش نیپنا به نقل از  روابط‌عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس، اولین جلسه مشارکت مسئولانه کارکنان صنعت پتروشیمی در حوزه مسئولیت های اجتماعی با حضور دکتر نبی کارآفرین برتر کشور و مشاور مسئولیت های اجتماعی معاون وزیر در امور پتروشیمی در روز سه شنبه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مسئولین صندوق های خیریه شرکتهای مختلف پتروشیمی منطقه پارس، گزارشی از اقدامات خود و مسائل موجود بیان کرد.

پس از آن علی ربانی مشاور معاون وزیر در سخنانی به انتشار سند راهبردی حوزه مسئولیت های اجتماعی در صنعت پتروشیمی اشاره و بر عزم همگانی بر توانمندسازی جامعه پیرامونی تاکید نموده و بهره گیری از توان نیروهای داوطلب صنعت برای ورود به این حوزه را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش ، در ادامه دکتر نبی کارآفرین برتر کشور ضمن تشکر از برگزاری این جلسه و حضور در قطب انرژی کشور، نکات و اموری را که صندوق های خیریه شرکت‌ها می‌توانند دنبال کنند، برشمرد.

وی در وهله اول، یکپارچه سازی خیریه های موجود در شرکتهای مختلف و تشکیل مجمع خیرین پتروشیمی و پرهیز از موازی کاری و ساماندهی و انسجام امور مرتبط را یادآوری نمود و بر آموزش و توانمندسازی نیازمندان و همچنین تسهیل فروش محصولات تولیدی توسط مددجویان تاکید کرد.

دکتر نبی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، نقش صندوقهای خیریه را بعنوان پل ارتباطی بین کارگاههای تولیدی و بازار فروش محصولات معرفی و خواستار این موضوع شد که شرکت‌های سطح منطقه نیز به سمت استفاده از محصولات تولیدی در کارگاههای سطح منطقه سوق داده شوند

تعداد بازدید : ۷۵۱