تشکیل 21 جلسه کمیته تخصصی تنظیم بازار محصولات پتروشیمی در سال 1400

تشکیل 21 جلسه کمیته تخصصی تنظیم بازار محصولات پتروشیمی در سال 1400
(دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰) ۱۳:۵۸

پایش مستمر عرضه محصولات پتروشیمی برای تنظیم بازار ، اجرای قرارداد بلندمدت فروش محصولات پتروشیمی به روش کشف پریمیوم در بورس کالا، بررسی و عرضه گریدهای جدید با توجه به نیازهای جدید بازار، از مهمترین تصمیم های کمیته تخصصی تنظیم بازار محصولات پتروشیمی در سال 1400 بود.

به گزارش نیپنا به نقل از دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی ،کمیته تخصصی تنظیم بازار محصولات پتروشیمی با محوریت دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سال 1400 طبق روال سال های قبل با برگزاری جلسات منظم و با حضور کلیه ذینفعان بالادستی و پایین دستی محصولات پتروشیمی، تصمیم های مهمی در راستای تنظیم بازار پتروشیمی و ایجاد تعامل مناسب و منطقی میان بالادست و پایین دست پتروشیمی اتخاذ کرد.

پایش مستمر عرضه محصولات پتروشیمی در جهت کاهش التهابات بازار، اجرای قرارداد بلندمدت فروش محصولات پتروشیمی به روش کشف پریمیوم در بورس کالا، بررسی و عرضه گریدهای جدید مجتمع ها با توجه به نیازهای جدید بازار و تامین نیاز شرکتهای تولید کننده اقلام مبارزه با کرونا ( ماسک ، البسه پزشکی و .... ) از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده توسط کمیته تخصصی تنظیم بازار محصولات پتروشیمی در سال 1400 بوده است .

لازم بذکر است در راستای ایجاد شفافیت ، کلیه صورتجلسات کمیته در سال 1400 در تارنمای دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی به آدرس pdid.nipc.ir قابل مشاهده می باشند.

علاقمندان می توانند گزارش تصویری این نشست را در اینجا ملاحظه نمایند.
تعداد بازدید : ۹۹۵