سهم 70 درصدی صنعت پتروشیمی در بیست و سومین همایش ملی صنایع سبز

سهم 70 درصدی صنعت پتروشیمی در بیست و سومین همایش ملی صنایع سبز
(چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰) ۱۲:۳۸

مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی از درخشش مستمر صنعت پتروشیمی در میان صنایع سبز کشور خبر داد و گفت: صنعت پتروشیمی کشور با 14 شرکت منتخب، سهم 70 درصدی از صنایع سبز این مجموعه را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار نیپنا ، مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی از درخشش مستمر صنعت پتروشیمی در میان صنایع سبز کشور خبر داد و گفت:  این صنعت با تداوم فعالیت‌های همه جانبه در راستای اجرا و عملی کردن شاخص‌ها و معیارهای تعریف شده سازمان حفاظت محیط زیست، همچون سال‌های گذشته در بیست و سومین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدمات سبز نقش پر رنگی ایفا کرد.

داود عمادی در خصوص وضعیت صنعت پتروشیمی ضمن اشاره به برنامه‌های توسعه پایدار، بیان کرد در این همایش تعداد 20 واحد در مجموعه نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان شرکت‌های صنعتی و خدماتی سبز شناخته شدند که صنعت پتروشیمی کشور با 14 شرکت منتخب، سهم 70 درصدی از صنایع سبز این مجموعه را به خود اختصاص داد.

بیست و سومین همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز با حضور مدیران عالی رتبه سازمان حفاظت محیط زیست در روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط زیست درمیان صاحبان صنایع، معادن و خدمات، برگزار شد.

بر اساس این گزارش، صنعت پتروشیمی با 5 عنوان منتخب از میان 6 صنعت برگزیده کشور، بیشترین سهم را در صنایع برگزیده سبز کشور کسب کرد و مفتخر به دریافت تندیس زرین شد. همچنین در بخش صنایع و خدمات سبز، تعداد 7 شرکت پتروشیمی مفتخر به دریافت تندیس سیمین صنعت سبز کشور و 2 واحد خدماتی صنایع پتروشیمی نیز موفق به دریافت تندیس سیمین واحدهای خدماتی شدند.

اسامی شرکت‌های پتروشیمی منتخب در بخش صنایع برگزیده سبز

شرکت پتروشیمی پارس
شرکت پتروشیمی لرستان
شرکت پتروشیمی مارون
شرکت پتروشیمی نوری
پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس

اسامی شرکت‌های پتروشیمی منتخب در بخش صنایع سبز

شرکت پتروشیمی آریاساسول
شرکت پتروشیمی امیرکبیر
شرکت پتروشیمی پردیس
شرکت پتروشیمی زاگرس
شرکت پتروشیمی فن‌آوران
شرکت پتروشیمی مروارید
شرکت پتروشیمی مهاباد

اسامی شرکت‌های خدماتی منتخب در بخش خدمات سبز

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد

تعداد بازدید : ۹۰۵