یکصد و پنجاه و سومین نشریه الکترونیکی پیام پتروشیمی ویژه اسفند ماه منتشر شد

یکصد و پنجاه و سومین نشریه الکترونیکی پیام پتروشیمی ویژه اسفند ماه منتشر شد
(دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰) ۱۴:۴۸

یکصد و پنجاه و سومین شماره نشریه الکترونیکی پیام پتروشیمی با موضوع ها، تحلیل ها و گزارش های کارشناسی و تخصصی در زمینه توسعه متوازن و آینده پایدار صنعت پتروشیمی منتشر شد.

به گزارش نیپنا؛ در این شماره گفتگو، مصاحبه با دکتر امامی نژاد، مشاور تدوین استراتژی مسئولیت اجتماعی ، گزارش با موضوع آموزش سرمایه انسانی؛ شرکت پتروشیمی کارون از تحول در مدیریت منابع انسانی تا ناب‌سازی سرمایه‌های انسانی، جهان پتروشیمی با موضوع صنعت پتروشیمی جهان در سال ۲۰۲۱ و چشم انداز آن در سال ۲۰۲۲، مقالات با موضوع صنعت پتروشیمی ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است.

همچنین خوانندگان می توانند مطالب دیگری درباره منابع انسانی با موضوع سازماندهی نیروی انسانی برای آینده صنعت پتروشیمی، سرمایه گذاری با موضوع مخارج سرمایه گذاری و سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه در صنعت پتروشیمی در سال ۲۰۲۱ ، محیط زیست با موضوع عملکرد محیط زیستی اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۱ و چشم انداز آن در سال ۲۰۲۲ بخش خصوصی با موضوع ۵۰ شرکت پتروشیمی برتر جهان در سال ۲۰۲۱ صنایع تکمیلی با موضوع چشم انداز بازارهای جهانی پروپیلن پلی پروپیلن تا سال ۲۰۲۵و بخش ترجمه تفاوت جنسیتی هیئت مدیره و مسئولیت اجتماعی شرکت ها: آیا موردی برای توده انتقادی وجود دارد؟ - قسمت اول را در این نسخه الکترونیکی مشاهده کنند.



تعداد بازدید : ۱,۰۰۹