با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

از جانبازان و فرزندان شهید شاغل در شرکت ملی صنایع پتروشیمی تجلیل شد

از جانبازان و فرزندان شهید شاغل در شرکت ملی صنایع پتروشیمی تجلیل شد
(دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰) ۱۴:۱۰

آیین گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز با حضور جانبازان ، ایثارگران و فرزندان شهید شاغل در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا ، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع ) و همزمان با روز جانباز در آیینی با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، مدیران و کارکنان ، از جانبازان و نیز فرزندان شهید شاغل در این شرکت تجلیل و تکریم شد.

معاون وزیر نفت و مدبرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این آیین، با تبریک و گرامیداشت اعیاد شعبانیه از مقام شامخ حضرت ابولفضل (ع) تجلیل کرد و مهمترین ویژگی آن شهید والامقام را فداکاری، ایثار و تبعیت از ولایت عنوان کرد.

وی همچنین با تقدیر از دلاوری های جانبازان دوران دفاع مقدس به ویژه جانبازان و ایثارگران صنعت پتروشمی ایران افزود: رشادت ها و تلاش های این بزرگواران همیشه در یاد و خاطره مردم جای دارد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم با اهدای لوح از جانبازان و فرزندان شهید شاغل در شرکت ملی صنایع پتروشیمی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پایان این آیین از 5 نفر از مدیران و کارکنان نمونه شرکت ملی صنایع پتروشیمی تقدیر کرد.

حسن عباس زاده، مسعود سایه بان، منوچهر عبدالله نژاد، علیرضا کریمی و ماندانا آقابیگی مدیران و کارکنانی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین مهران قرقانی نیز موفق به دریافت لوح سپاس کارمند تراز  مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی شد.

 

تعداد بازدید : ۱,۲۹۹