نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد صنایع پایین‌دستی پتروشیمی به اشتغال‌زایی بندر ماهشهر کمک می‌کند

ایجاد صنایع پایین‌دستی پتروشیمی به اشتغال‌زایی بندر ماهشهر کمک می‌کند
(پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰) ۱۸:۰۹

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در بندرماهشهر به اشتغال‌زایی و توسعه این منطقه کمک می‌کند.

به گزارش نیپنا؛ حبیب آقاجری امروز (پنجشنبه، ۱۲ اسفندماه) در آیین بهره‌برداری از تأسیسات و مخازن ذخیره‌سازی و اسکله شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و امضای هشت قرارداد طرح جمع‌آوری گازهای مشعل گفت: بندرماهشهر از ظرفیت‌های زیادی برای توسعه برخوردار است. کارهای زیادی انجام شده اما هنوز در این منطقه کمبودها و مشکلاتی داریم.

وی با بیان اینکه از وزیر نفت انتظار داریم تا در بحث به‌کارگیری نیروهای انسانی به نیروهای بومی توجه ویژه‌ای داشته باشد، افزود: ۲۳ مجتمع پتروشیمی در این حوزه انتخابیه داریم، در این منطقه افراد شایسته‌ای داریم که در مدیریت‌ها می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

آقاجری افزود: بحث مسئولیت‌های اجتماعی هم از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود، اگرچه وزیر نفت کاملاً از وضع ما آگاه هستند، اما هنوز در این حوزه انتخابیه مشکلاتی داریم که انتظار می‌رود مشکلات بندرماهشهر برطرف شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در بندر ماهشهر به اشتغال‌زایی و توسعه این منطقه کمک می‌کند.

محمدطلا مظلومی، نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: بندر ماهشهر و بهبهان از ظرفیت‌های عظیمی از جمله نیروهای انسانی مجرب برخوردارند که باید به نحو شایسته از آنها استفاده شود.

وی با بیان اینکه در مجموعه بیدبلند خلیج فارس تلاش‌های خوبی صورت گرفته است، افزود: استان خوزستان از ظرفیت خوبی برخوردار است که باید از آن برای توسعه و اشتغال استفاده شود.

تعداد بازدید : ۷۷۷