پارک ملی نای‌بند توسط شرکت مبین انرژی خلیج فارس پاکسازی می شود

پارک ملی نای‌بند توسط شرکت مبین انرژی خلیج فارس پاکسازی می شود
(پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰) ۰۸:۰۱

در راستای پویش ساحل پاک شرکت مبین انرژی خلیج فارس و سازمان حفاظت محیط زیست، اقدامات گسترده خود را در راستای پاکسازی ساحل پارک ملی نایبند آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مبین انرژی، امسال نیز همانند سنوات قبل، از ابتدای اسفندماه اکیپ‌های پاکسازی ساحل با پشتیبانی کامل تدارکاتی، عملیات وسیعی برای پاکسازی ساحل نایبند از لوث زباله های به جای مانده، انجام دادند.
مصطفی موذنی رئیس اداره محیط زیست شهرستان عسلویه، با بیان اینکه پارک ملی نایبند از جمله مقاصد گردشگری جنوب استان بوشهر است، گفت: حضور شرکت مبین انرژی در این پویش بسیار مثمر ثمر بوده به گونه‌ای که در سال گذشته ۸۰ هکتار از عرصه این پارک ملی پاکسازی و طی مدت یکماه، حدود ۱۰۰ تن انواع زباله از محیط جمع‌آوری و منتقل گردید که این میزان مساحت و حجم پاکسازی شده در نوع خود بی نظیر و شایسته تقدیر می باشد و امید است کلیه شرکت های مستقر در منطقه در راستای مسولیت های زیست محیطی به پویش ساحل پاک نایبند بپیوندند.
گفتنی است این اقدام از اول اسفند ماه به صورت کامل انجام خواهد پذیرفت و تا پایان ماه توسط شرکت مبین انرژی اقدام و پشتیبانی لازم بعمل خواهد آمد.

تعداد بازدید : ۷۲۸