رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس خبر داد

سرمایه‌گذاری ۳۲۰ میلیاردی پتروشیمی‌های پارس در زمینه مسئولیت اجتماعی در 1401

سرمایه‌گذاری ۳۲۰ میلیاردی پتروشیمی‌های پارس در زمینه مسئولیت اجتماعی در 1401
(یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰) ۱۷:۰۰

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس گفت: سرمایه‌گذاری این شورا در زمینه مسئولیت اجتماعی در سال ۱۴۰۱ به ۳۲۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش نیپنا؛ مسعود حسنی، امروز (یکشنبه، هشتم اسفندماه) در سومین نشست شورای عالی مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی گفت: توانمندسازی جامعه پیرامونی و مشارکت با جامعه پیرامونی در اجرای پروژه‌های منطبق با اصول توسعه پایدار در عمل به مسئولیت اجتماعی دارای اولویت هستند.

وی به تشریح عملکرد دو سال گذشته شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس اشاره کرد و افزود: ۶۵ میلیارد تومان در سال ۹۹ و ۸۹ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ تاکنون از سوی این شورا در زمینه مسئولیت اجتماعی سرمایه‌گذاری شده است.

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس ادامه داد: افزون‌ بر ۸۹ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۱۰۱ میلیارد تومان نیز پروژه در شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و دیر تعریف شده است که با احتساب این رقم، مجموع سرمایه‌گذاری شورا در سال ۱۴۰۰ به ۱۹۰ میلیارد تومان می‌رسد؛ البته بعضی از این پروژه‌ها ممکن است در سال آینده تکمیل شوند.

به گفته حسنی، سرمایه‌گذاری شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در زمینه مسئولیت اجتماعی در سال ۱۴۰۱ به ۳۲۰ میلیارد تومان می‌رسد.

سومین نشست شورای عالی مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران عامل هلدینگ‌های پتروشیمی و رؤسای شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس و ماهشهر برگزار شد.

در این نشست بودجه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی برای سال ۱۴۰۱، یک هزار میلیارد تومان تصویب شد که در صورت نیاز قابلیت افزایش دارد. افزون‌ بر این، از کتاب «استراتژی‌های مسئولیت‌های اجتماعی صنعت پتروشیمی» نیز در این نشست رونمایی شد.

تعداد بازدید : ۸۵۴