انتصاب سرپرست جدید هلدینگ تاپیکو

انتصاب سرپرست جدید هلدینگ تاپیکو
(یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰) ۱۲:۲۸

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در حکمی، مسعود اسم‌خانی را به عنوان سرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری نفت وگاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) منصوب کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی تاپیکو، آیین معارفه مسعود اسم‌خانی سرپرست جدید این هلدینگ صبح امروز یکشنبه یکم اسفندماه با حضور مصطفی زهتابیان عضو هیات مدیره و قائم مقام شستا، معبود عباس زاده معاون امور هلدینگهای شستا، علیرضا علی‌لو نایب رئیس و علی حسینی عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین برگزار شد و از خدمات رضا توکلی سرپرست پیشین این شرکت که هفته گذشته استعفای خود را تقدیم شستا کرده بود تقدیر به عمل آمد.

زهتابیان در این نشست، با اشاره به برنامه شستا در افق 1404 در حوزه اجرای پروژه‌های جدید گفت: در نظر داریم در یک افق 4 ساله حجم پروژه های تعریف شده در شستا را از 40 هزار به 400 هزار میلیارد تومان افزایش دهیم که سهم هلدینگ تاپیکو در این برنامه بیش از 200 هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: توسعه‌گرایی و استفاده از فاینانس خارجی و جذب سرمایه‌های خارجی در کنار تعهداتی که به سازمان تأمین اجتماعی در خصوص توزیع سود سالانه داریم یکی از مباحث مهم ماست و باید در راستای تحقق این امر اقدامات لازم صورت پذیرد.

زهتابیان در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به تجربیاتی که در تیم جدید مدیریتی تاپیکو در این زمینه وجود دارد شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این هلدینگ باشیم.

مسعود اسم‌خانی هم در این نشست با بیان اینکه تاپیکو مجموعه بسیار ارزشمندی است که پتانسیل‌های بسیار خوبی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی دارد گفت: اولویت ما در این مجموعه باید افزایش بهره‌وری شرکتهای تابعه و اجرای طرح‌های توسعه‌ای زود بازده باشد که تلاش می‌کنیم این امر را با نظر مدیران و کارشناسان شرکتها عملیاتی کنیم.

بر اساس این گزارش، مسعود اسم‌خانی متولد سال 1359 و از نخبگان کشوری، دارای مدرک دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت ایران است.


مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی اسپک، رییس هیات مدیره پتروشیمی تخت جمشید، عضو هیات مدیره پتروشیمی گچساران، مدیرعامل برخی از شرکتهای نیروگاهی، مدیریت در شرکت‌های گروه مپنا و سازمان انرژی اتمی ایران بخشی از مهمترین سوابق دکتر اسم‌خانی به حساب می‌آید.
تعداد بازدید : ۳,۴۹۷