علاقمندی قرقیزستان برای همکاری با فعالان صنعت پتروشیمی ایران

علاقمندی قرقیزستان برای همکاری با فعالان صنعت پتروشیمی ایران
(دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰) ۱۵:۴۱

سفیر جمهوری قرقیزستان در ایران، برگزاری نمایشگاه ایران پلاست را فرصت مطلوبی برای آشنایی با دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران دانست و گفت: همکاری با تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران صنعت پتروشیمی ایران از برنامه‌های آتی این کشور است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، تورداکون سدیوف امروز (دوشنبه، 18 بهمن ماه) در بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، برنامه ریزی و برگزاری این نمایشگاه تحصصی در شرایط همه‌گیری کرونا را بسیار قابل توجه عنوان کرد و گفت: در آیین افتتاحیه، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر اجرای پروتکل های بهداشتی در برگزاری نمایشگاه تاکید کرد و به نظر اقدامات لازم برای حفظ سلامت بازدیدکنندگان صورت گرفته است و برگزاری نمایشگاهی با این وسعت در این ایام بسیار قابل توجه است.

وی هدف از حضور در این نمایشگاه را آشنایی هر چه بیشتر با دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران عنوان کرد و افزود: برای آغاز همکاری مشترک در این فیلد اقتصادی اطلاعات کمی داشتم به همین منظور از دعوت شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای آشنایی بیشتر استقبال کرد.

سفیر جمهوری قرقیزستان در ایران ادامه داد: بازدید از نمایشگاه فرصت مناسبی برای کسب اطلاعات بیشتر است و در آینده این اطلاعات را با تاجران و فعالان اقتصادی کشورم به اشتراک خواهم گذاشت.

سدیوف در مورد برنامه‌های آینده سفارت قرقیزستان در این حوزه یادآور شد: در نظر داریم، ملاقات‌هایی با مدیران رسمی صنعت پتروشیمی ایران و تولیدکنندگان برای همکاری مشترک ترتیب دهیم.

تعداد بازدید : ۵۴۳