ساسول آفریقای جنوبی چشم‌انداز تولید را کاهش داد

ساسول آفریقای جنوبی چشم‌انداز تولید را کاهش داد
(شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰) ۱۴:۳۷

شرکت پتروشیمی ساسول آفریقای جنوبی چشم‌اندازش برای تولید مواد شیمیایی را هشت درصد کاهش داد.

به گزارش نیپنا به نقل از رویترز، ساسول در تازه‌ترین گزارش چشم‌انداز این شرکت پیش‌بینی برای تولید سوخت را نسبت به چشم‌انداز پیشین 10 درصد تولید پیش‌بینی درباره تولید مواد شیمیایی را برای سال منتهی به ژوئن 2022 هشت درصد کاهش داد.

این شرکت آفریقای جنوی در بیانیه ای اعلام کرد که در حالی که چشم‌انداز خود را برای کل سال کاهش داده است، این برآورد احتمال دارد بر اساس چگونگی تحول بازار تغییر بیشتری کند.

ادامه نوسان‌های قیمت انرژی، افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی در اروپا و آثار شیوع ویروس عالم‌گیر کرونا که به تازگی شیوع سویه اومیکرون آن تشدید شده است احتمال دارد بر حجم و قیمت‌ها در ادامه سال مالی منتهی به ژوئن سال 2022 میلادی اثر گذارد.

ساسول در مارس 2020 در آستانه ورشکستگی قرار داشت، اما از آن زمان با فروش بعضی از دارایی‌های غیر اصلی و افزایش قیمت نفت خام، ثروت خود را تغییر داده است.

ساسول انتظار دارد که تجارت مواد شیمیایی خود که تا 60 درصد به درآمد کلی‌اش کمک می‌کند، با وجود کاهش 12 درصدی حجم، به‌دلیل بهره‌مندی از افزایش تقاضا و قیمت‌ها، 31 درصد افزایش یابد و به 4.86 میلیارد دلار برای 6 ماه منتهی به 31 دسامبر برسد.

ساسول نتایج مالی میان دوره ای خود را در 21 فوریه سال 2022 میلادی منتشر خواهد کرد.

تعداد بازدید : ۸۰۴